پایش معلمان قرآن برای دریافت بیمه فعالان قرآنی
کد خبر: 3904642
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱

پایش معلمان قرآن برای دریافت بیمه فعالان قرآنی

رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان گفت: بیمه فعالان قرآنی که حدود 6 سالی است قطع شده است قرار است با پایش معلمان قرآنی در هر استان، از سر گرفته شود.

پایش معلمان قرآن برای دریافت بیمه فعالان قرآنیجواد سعیدی، رئیس اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: نشست فصلی مدیر عاملان اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها همراه با اعضای هیئت‌مدیره، پنجشنبه، ۲۲ خردادماه، به مدت یک روز در محل سازمان دارالقرآن کشور تشکیل شد.
سعیدی افزود: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه‌ها و عملکرد تشکل‌های قرآنی در فصل مربوطه ارائه و وضعیت مؤسسات آسیب‌دیده در شرایط کرونا، نحوه حمایت از آنها و گزارشی از روند برگزاری مجمع‌ عمومی زودهنگام ارائه شد.
وی با اشاره به اینکه خود ایشان به همراه آقای سعیدی شکوه، مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی به عنوان نمایندگان استان در این نشست حضور داشتند گفت: این نشست با حضور آقای فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد اسلامی و حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ رئیس سازمان دارالقرآن در محل این سازمان برگزار و در آن موضوعات مختلفی در دستور کار قرار گرفت.
سعیدی افزود: در این نشست مقرر گردید تا همکاری مطلوب از سوی ادارات ارشاد استان‌ها با اتحادیه مدغم قرآنی در هر استان صورت گیرد، همچنین بیمه فعالان قرآنی نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست به شور و گفت وگو نشست.
سخنگوی شورای قرآن استان همدان ادامه داد: بیمه فعالان قرآنی که حدود 6 سالی است قطع شده است با پیگری‌های آقای فقهی زاده قرار است با پایش معلمان قرآنی در هر استان، از سر گرفته شود.
وی گفت: یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست به آن پرداخته شد ادغام دو اتحادیه قرآنی کشور و انتخابات زود هنگام بود که پیشتر قرار بود انتخابات زودهنگام هیأت مدیره اتحادیه‌های قرآنی کشور برای تشکیل اتحادیه جدید مدغم خردادماه برگزار شود که به دلیل کرونا به تیرماه موکول شد.
عضو هیئت رئیسه اتحادیه قرآنی کشور ابراز کرد: در همین راستا انتخابات زود هنگام هیئت مدیره اتحادیه‌های قرآنی، 19 و 20 تیر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha