آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های قرآنی مؤسسه غریب‌الغرباء‌(ع) ممقان
کد خبر: 3904357
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های قرآنی مؤسسه غریب‌الغرباء‌(ع) ممقان

مدیرعامل و مؤسس خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء‌(ع) شهر ممقان از شروع ثبت نام دوره‌های آموزشی این مرکز ویژه ایام تابستان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های قرآنی مؤسسه غریب‌الغرباء‌(ع) ممقانمرضیه جعفری، مدیرعامل خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء‌(ع) در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت نام دوره‌های آموزشی این مرکز ویژه ایام تابستان خبر داد و گفت: همزمان با ایام تابستان دوره‌های آموزش قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان در تمامی مقاطع سنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این مرکز رعایت می‌شود، اظهار کرد: این دوره شامل رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، مفاهیم، تجوید و تفسیر قرآن کریم، مربیگری، احکام بانوان و دیگر کلاس‌های فرهنگی است که در پایان به قرآن‌آموزان گواهینامه اعطا می‌شود.

جعفری ادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام همه روزه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ به خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء‌(ع) مراجعه کنند و یا با شماره ۰۴۱۳۴۳۲۷۴۹۰ تماس بگیرند و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز قرآنی به نشانی www.quranmamaqan.ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرعامل خانه قرآن و عترت غریب‌الغرباء‌(ع) بیان کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با حضور اساتید مجرب از دیگر برنامه‌های این خانه قرآن است.

انتهای پیام
captcha