موسسات قرآنی استان اردبیل بازگشایی می‌شوند
کد خبر: 3903823
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

موسسات قرآنی استان اردبیل بازگشایی می‌شوند

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: موسسات قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل، از ۲۴ خردادماه با رعایت پروتکل‎های بهداشتی برای شروع مجدد فعالیت‎های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می‌شود.

موسسات قرآنی استان اردبیل بازگشایی می‎شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۰ خردادماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: موسسات قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان اردبیل، از ۲۴ خردادماه برای شروع مجدد فعالیت‎های آموزشی قرآن کریم بازگشایی می‎شود.
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: رعایت پروتکل‎های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره‎های آموزشی از ضرورت‌های الزامی است.
وی افزود: برگزاری دوره‎های آموزشی این موسسه‎ها در دوران شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی پیگیری شده است و هیچگاه برنامه‎های آموزشی قرآنی تعطیل نشده است.
طاهری اظهار کرد: هر ساله بیش از ۲۰ هزار نفر در سنین مختلف از خدمات آموزشی موسسه‌های قرآنی استان بهره مند می‌شوند و امیدواریم امسال نیز با استقبال قرآن آموزان مواجه باشیم.
وی بیان کرد: برنامه‌های جدید آموزشی قرآن کریم در ایام اوقات فراغت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش بینی شده است.
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: موسسات قرآنی برای رفاه حال والدین و قرآن آموزان، آموزش‌های مجازی خود را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha