فیلم | امام(ره) امید به رهایی از سلطه امپریالیست را به مظلومان آموخت
کد خبر: 3902945
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۲

فیلم | امام(ره) امید به رهایی از سلطه امپریالیست را به مظلومان آموخت

نثار جان، مبلغ جامعه المصطفی العالمیه در کشور دانمارک درباره شخصیت امام خمینی (ره) می گوید: در میان عرب ها گفته می شود که اگر آنها شخصیتی مثل امام خمینی (ره)‌ داشتند،‌ تا امروز فلسطین آزاد شده بود. آنها همچنین می گویند که (شخصیت و آموزه های)‌ امام خمینی (ره) یکی از دلایلی است که فلسطین – در آینده نزدیک- آزاد خواهد شد.

 
نثار جان، مبلغ جامعه المصطفی العالمیه در کشور دانمارک درباره شخصیت امام خمینی (ره) می گوید: در میان عرب ها گفته می شود که اگر آنها شخصیتی مثل امام خمینی (ره)‌ داشتند،‌ تا امروز فلسطین آزاد شده بود. آنها همچنین می گویند که (شخصیت و آموزه های)‌ امام خمینی (ره) یکی از دلایلی است که فلسطین – در آینده نزدیک- آزاد خواهد شد. اما امام خمینی (ره) بسیار بالاتر از این حرفها بود. او شخصیتی بود که به مردم جهان، ‌به ویژه مظلومان و ستمدیدگان این امید را داد که می توانند خود را از سلطه امپریالیست‌ها نجات دهند.
امام خمینی (ره) نه تنها یک فقیه و عالم بود،‌ بلکه انسانی بسیار دانا،‌ بصیر و معنوی بود. اگر می خواهید به ابعاد معنوی او پی ببرید،‌ اشعار بسیار زیبا و فوق العاده او را بخوانید که سرشار از معنویت هستند.
انتهای پیام
captcha