آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا
کد خبر: 3902770
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن نهاجا

مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نهاجا و نوزدهمین دوره‌ مسابقات قرآن دانشجویان و بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی هوایی ارتش از 15 خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نوزدهمین دوره‌ مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه شهید ستاری و هنرآموزان فرماندهی آموزش‎های هوایی شهید خضرایی و بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نهاجا از 15 خردادماه آغاز می‌شود.

این مسابقات که تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت، به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل اذان، تواشیح، مداحی و دعاخوانی و مفاهیم و تفسیر براساس جزء 20 و 23 تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

کارکنان و خانواده‌های علاقه‌مند برای حضور در این مسابقه می‌توانند به دارالقرآن‌های یگان‌های مربوطه مراجعه کنند و از جزئیات مسابقه مطلع شوند. همچنین برگزیدگان این مرحله به مسابقات قرآن سطح نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha