اردبیل؛ جزو سه استان برتر کشور در «رویداد ملی فهما»
کد خبر: 3902357
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳

اردبیل؛ جزو سه استان برتر کشور در «رویداد ملی فهما»

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: عملکرد فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان اردبیل ممتاز است و در «رویداد ملی فهما» جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است.

عملکرد ممتاز فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ۱۲ خردادماه، در ارتباط زنده با مراسم رونمایی از صفحه استان اردبیل، در پورتال اطلاع‌رسانی رویداد ملی «فهما»، اظهار کرد: عملکرد فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد استان اردبیل ممتاز است و در «رویداد ملی فهما» جزو سه استان برتر کشور معرفی شده است.
مشاور وزیر ارشاد و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تصریح کرد: گام‌های موثر و همکاری سازنده فعالان کانون‌های مساجد نشان داد که مساجد در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور پیشگام و مقدم است.
حجت‌الاسلام ارزانی، یادآور شد: پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد ملی «فهما» با هدف تمرکز اخبار کانون‌های مساجد و نشان دادن عملکرد این قشر مسجدی است.
در ادامه این ارتباط زنده، پروین داداندیش، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی، تصریح کرد: مسجد پایگاه بزرگی برای ارائه الگو‌های مناسب رفتاری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و از این ظرفیت کانون‌های مساجد باید بهره‌برداری شود.
وی افزود: افتتاح این پایگاه اطلاع‌رسانی را برای همکاری در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به فال نیک می‌گیریم.
داداندیش، تاکید کرد: شهرستان پارس‌آباد به عنوان یکی از مناطق پایلوت در زمینه پژوهش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی انتخاب شده است و امیدواریم فعالان کانون‌های مساجد این شهرستان بتوانند در این فعالیت پژوهشی همکاری سازنده‌ای با فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشند.
این مقام مسئول، یادآور شد: مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی باید جزو اولویت‌های اساسی مدیران مسئول مساجد باشد تا بتوانیم شاهد اثرگذاری از سطح محلات در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

انتهای پیام
captcha