کمک ۱۸۰ میلیون تومانی عشایر اصلاندور به آسیب‌دیدگان کرونا
کد خبر: 3900049
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

کمک ۱۸۰ میلیون تومانی عشایر اصلاندور به آسیب‌دیدگان کرونا

عشایر مغان ضمن قربانی ۲۰ راس گوسفند، با اهدای ۱۸۰ میلیون تومان به رزمایش کمک مومنانه پیوستند.

کمک ۱۸۰ میلیون تومانی عشایر اصلاندور به آسیب‌دیدگان کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده، فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در جمع تعدادی از اصحاب رسانه، به تشریح فعالیت‌های عشایر مغان در ایام کرونا پرداخت و با بیان اینکه در مرحله اول کمک مومنانه بیش از ۴۳۰ میلیون تومان توسط خیرین جمع‌آوری شد، گفت: در مجموع با جمع‌آوری کمک‌های عشایر منطقه به میزان ۱۸۰ میلیون تومان و جمع آوری کمک‌های غیر نقدی در کنار کمک‌های نقدی بنیاد مستضعفان به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تعداد ۱۵۷۹ بسته معیشتی تهیه و در اختیار آسیب دیدگان کرونا قرار گرفت.
وی از اجرای طرح «هر مسجد یک قربانی» در روستا‌های اصلاندوز خبر داد و گفت: با نقش آفریتی ائمه جماعات در روستا‌های منطقه تاکنون تعداد ۲۰ رأس گوسفند در روستا‌ها تهیه شده و پس از قربانی در راه خدا بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
در ادامه، حجت‌الاسلام شهریار حاجی‌وند از روحانیون مستقر در بخش بران علیا شهرستان اصلاندوز اهمیت کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: طبق روایات ائمه معصومین(ع)، پاداش دستگیری از نیازمندان و فقرا در آخرت همجواری و همسایگی با حضرت امیرالمومنین(ع) است.

وی با بیان اینکه عشایر خود مردمانی کم برخوردار هستند، ولی همچون دوران دفاع مقدس آستین هایشان را بالا زدند تا با آنچه در بضاعتشان است به یاری همنوعان خود در ایام کرونایی بروند که این خود بسیار با اهمیت و درخور توجه است.
یادآوری می‌شود؛ عشایر مغان همچون دوران دفاع مقدس که با اهدای اموال خود پشتیبان رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بودند با اهدای مال و دارایی خود در ایام کرونا و شرایط سخت اقتصادی کشور، یاریگر مدافعان سلامت در کنترل ویروس کرونا شدند.

انتهای پیام
captcha