ناصر ابوشریف: ضعف امت اسلام عامل پیشبرد طرح‌های اسرائیل است + فیلم
کد خبر: 3899885
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

ناصر ابوشریف: ضعف امت اسلام عامل پیشبرد طرح‌های اسرائیل است + فیلم

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران طی پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ضعف و تفرقه امت اسلام را عامل پیشبرد طرح‌های اسرائیل برشمرد و اظهار کرد: دشمن صهیونیستی به خودی خود قوی نیست، بلکه به دلیل ضعف، پراکندگی و تفرقه امت اسلام و جنگ‌های داخلی در میان این امت می‌تواند طرح‌های خود را پیش ببرد.

ناصر ابوشریف: ضعف امت عامل پیشبرد طرح‌های اسرائیل است + فیلمبه گزارش ایکنا، متن پیام ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، که به صورت اختصاصی و به مناسبت روز جهانی قدس در اختیار ایکنا قرار گرفت، بدین شرح است:

امروز مسئله فلسطین مرحله مهمی را پشت سر می‌گذارد و طرح صهیونیستی آمریکایی برای الحاق کرانه باختری اکنون در حال اجرا و شهرک‌های صهیونیست‌نشین نیز در حال ساخت‌وساز است. رژیم صهیونیستی در حال حاضر از مشکلات زیادی اعم از سیاسی و اجتماعی رنج می‌برد؛ اما متأسفانه وضعیت امت اسلام و ضعف مسلمانان و سیطره غرب و آمریکا سبب شده است که دشمن صهیونیستی قوی شود.

در واقع دشمن صهیونیستی به خودی خود قوی نیست؛ بلکه به دلیل ضعف، پراکندگی و تفرقه امت اسلام و جنگ‌های داخلی در میان این امت می‌تواند طرح‌های خود را پیش ببرد.

آمریکا از شرایط موجود سوء استفاده و از اسرائیل حمایت می‌کند تا حقوق ملت فلسطین را به بیشترین شکل پایمال کند. تنها راه حل مقابله با طرح‌های اسرائیل، ایستادگی و مقاومت فلسطینی‌ها در برابر اشغالگران به صورت یکپارچه و با تمام امکانات موجود و حرکت امت اسلام به همین سمت است.

روز قدس نیز به معنای حرکت امت اسلام به سوی مقابله با اسرائیل و حمایت از مقاومت ملت فلسطین در برابر اشغالگران است.

غرب به دلایل مختلف از اسرائیل حمایت می‌کند که یکی از آن‌ها اعتقادات دینی است. مسیحیت معتقد است که مسیح(ع) در سرزمین فلسطین فرود آمد و بنا بر تورات یهودیان معتقدند که هیکل سلیمان (معبد موهوم سلیمان) در این منطقه وجود دارد. همچنین پای منافع استعماری و فرهنگی در میان است. آنها می‌خواهند امت اسلام ضعیف، متفرق و از نظر اقتصادی وابسته باشد و سرنوشتش در دست خودش نباشد و این سیاست استعماری همچنان وجود داشته و رژیم صهیونیستی بخشی از این سیاست است.

انتهای پیام
captcha