کمک ۴ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌‌شرقی در قالب «همدلی مومنانه»
کد خبر: 3897092
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

کمک ۴ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌‌شرقی در قالب «همدلی مومنانه»

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌‌شرقی گفت: خیران با پیوستن به کمپین «همدلی مومنانه» در دهه اول ماه مبارک رمضان ۴ میلیارد تومان به بهزیستی استان کمک کردند.

کمک ۴ میلیارد تومانی خیران آذربایجان‌‌شرقی در قالب «همدلی مومنانه»به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه، 17 اردیبهشت ماه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن مراسم افطاری ماه رمضان، برای جذب مشارکت‌های مردمی کمپین همدلی مومنانه راه‌اندازی و اطلاع رسانی های لازم به تمام خیران از طریق انتشار پوستر، نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های گروهی انجام شد.

وی افزود: از طریق ترغیب و تشویق خیران برای اهداء هزینه ضیافت افطار رمضان به گروه‌های نیازمند زير پوشش توانستیم در ۱۰ روز نخست ماه رمضان کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی به ارزش ۴ میلیارد تومان جمع آوری کنیم.

صحاف اضافه کرد: از این رقم ۱۲۰ میلیون تومان کمک نقدی و حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان نیز کمک‌های غیر نقدی مردم مومن و خیر استان به بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، گفت: ارزش هر یک از بسته‌های غذایی و جیره‌های خشکی که به گروه‌های نیازمند زير پوشش این اداره کل اهدا شده به طور میانگین ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان بود.

وی افزود: با اجرای این کمپین خیران توانستند به نیات خود عمل کرده و به جای یک وعده غذایی با دادن بسته‌های غذایی چند وعده غذایی اقشار نیازمند را تامین کنند.

صحاف ادامه داد: ۱۰۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی از خدمات مستمر و غیر مستمر اداره کل بهزیستی استان بهره‌مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، همچنین با اشاره به اینکه ۵۰۰ مهد کودک شهری و ۵۰۰ مهدکودک روستایی در استان وجود دارد گفت: با شیوع ویروس کرونا مهد کودک‌ها جزو مشاغل زیان دیده به شمار می روند از این رو از مالکان مهدها در خواست کردیم تا از دریافت اجاره بها خود داری کنند.

انتهای پیام
captcha