معلمان قرآن تیپ ۳۷ زرهی تجلیل شدند
کد خبر: 3895911
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

معلمان قرآن تیپ ۳۷ زرهی تجلیل شدند

همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، طی مراسمی از معلمان تیپ 37 زرهی شیراز كه در زمینه تعلیم و تدریس خصوصاً امور قرآنی فعالیت داشتند، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم مراسم تجلیل از معلمان و اساتید تیپ 37 زرهی شیراز امروز، 13 اردیبهشت‌‌ماه در محل این تیپ برگزار شد.

عباس عطاءالهی، فرمانده تیپ 37 زرهی در این مراسم با گرامیداشت روز معلم و بیان مبارزات، تلاش‌ها و آگاه‌سازی‌های استاد علامه مرتضی مطهری از زحمات و تلاش‌های اساتید تیپ خصوصاً در زمینه تعلیم و تدریس امور قرآنی تقدیر و تشکر كرد.

حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی نیز با تبریک روز معلم و بیان ارزش و اهمیت کار معلمان گفت: اولین معلم جهان هستی خداوند متعال و دومین معلم انبیا الهی و در رأس آن‌ها حضرت محمد(ص) است که یکی از مهم‌ترین فلسفه بعثت پیامبر اکرم(ص) مسئله تعلیم و تربیت است.

وی افزود: سومین معلم، ائمه معصومین(ع) و از جمله حضرت علی(ع) هستند که پیامبر(ص) در این خصوص فرمود من شهر علم هستم و علی(ع) باب این شهر است، چهارمین معلم، قرآن کریم است  که حاوی و دربرگیرنده تمامی علوم است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی در پایان اظهار کرد: وظیفه ما این است که شکر این‌ها را به‌جا آوریم و از این معلمان خوب استفاده کرده و از آن‌ها تجلیل كنیم.

انتهای پیام
captcha