«جهش تولید» با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود
کد خبر: 3895417
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

«جهش تولید» با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف‌های تکراری متمرکز شود بلکه رونق و جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.

«جهش تولید» با دستان توانگر کارگران محقق می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز چهارشنبه، 10 اردیبهشت ماه در دیدار مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه و نمایندگان تشکل‌های کارگری با وی گفت: قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرگذار کارگران نباید به حرف‌های تکراری متمرکز شود بلکه رونق و جهش تولید ملی با دستان توانگر کارگران محقق می‌شود و هرچه قدر رونق تولید داشته باشیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم می‌توانیم در برابر بیگانگان ایستادگی بیشتری داشته باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت حل ریشه‌ای مشکلات کارگران افزود: اگر رونق تولید مورد انتظار مقام معظم رهبری محقق شود سردمداران آمریکایی و صهیونیستی از تحریم‌های نفتی و اقتصادی ناکام خواهند ماند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، شرایط امروز جامعه را در مبارزه با ویروس کرونا یادآور شد و گفت: در شرایط کنونی که برخی کسب و کارها تعطیل و کارگران روزمزد بیکار شده‌اند باید حمایت‌های معیشتی و کمک‌های مالی در قالب بیمه بیکاری در اولویت کاری دولت باشد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اشاره‌ای هم به مصوبه افزایش حقوق کارگران کرد و گفت: کارفرمایان و نمایندگان دولت می‌توانند با بررسی این مصوبه، حقوق کارگران را متناسب با شرایط اقتصادی جامعه افزایش دهند.
وی یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha