توزیع بیش از 55 هزار وعده غذایی میان مستمندان شهر ری
کد خبر: 3895410
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
به همت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می‌شود؛

توزیع بیش از 55 هزار وعده غذایی میان مستمندان شهر ری

اداره نذورات و هدایای مردمی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ماه رمضان امسال، بیش از 55 هزار پرس غذای حضرتی میان فقرا، مستمندان و مجاوران این آستان مقدس توزیع می‌کند.

توزیع بیش از 55 هزار وعده غذایی میان مستمندان شهر ریبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، اداره نذورات و هدایای مردمی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائران گرامی می‌کرد که امسال، با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه زائران و مجاوران به آستان مقدس، خادمان این بارگاه ملکوتی با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی می‌پردازند تا نیازمندان، در لحظات افطار، مهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) باشند.

اداره نذورات آستان مقدس با مشارکت بانیان خیر در تمامی ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه اقدام به طبخ و توزیع غذای نذوراتی می‌کند که در مجموع بیش از 55 هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان بین فقرا، محرومان و مجاوران توزیع خواهد شد.

یادآور می‌شود، بانیان خیر می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز کنند و همچنین از طریق شماره تماس ۵۵۹۳۸۰۰۹ نیز اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha