سرعین به عنوان منطقه ویژه فرهنگی و هنری معرفی گردد
کد خبر: 3894990
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

سرعین به عنوان منطقه ویژه فرهنگی و هنری معرفی گردد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: دیدگاه ما نسبت به شهرستان سرعین با توجه به موقعیت و پتانسیل‌های آن، نگاه ویژه‌ای است و سعی براین است تا سرعین بعنوان منطقه ویژه فرهنگی و هنری نیز معرفی گردد و بعنوان یک شهرستان الگو برای گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.

سرعین به عنوان منطقه ویژه فرهنگی و هنری معرفی گرددبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، نهم اردیبهشت‌ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین، گفت: دیدگاه ما نسبت به شهرستان سرعین با توجه به موقعیت و پتانسیل‌های آن، نگاه ویژه‌ای است و سعی براین است تا سرعین بعنوان منطقه ویژه فرهنگی و هنری نیز معرفی گردد و بعنوان یک شهرستان الگو برای گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.
حسن پور، فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: سرعین آبروی استان و کشور است و به نوعی اقتصاد فرهنگ و هنر در این شهرستان شکل گرفته است که با همکاری با اصحاب فرهنگ و هنر، در تلاش برای تقویت این زمینه هستیم.
در ادامه، ولی عیدی طی ابلاغی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، بعنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین معرفی شد و از تلاش‌های سعید دست افشان، رئیس پیشین این اداره قدردانی و تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha