فراخوان مردمی برای کمک به تهیه، بسته‌بندی و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان
کد خبر: 3894397
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

فراخوان مردمی برای کمک به تهیه، بسته‌بندی و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان

مدیر طرح هم‌نمک از اجرای کمپین «بهار همدلی هم‌نمک» خبر داد و اعلام کرد: با اجرای این طرح، 5000 بسته ارزاق به کمک خیرین و دنبال‌کنندگان اقدامات هم‌نمک، به دست نیازمندان آبرومند می‌رسد.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) از اجرای «کمپین بهار همدلی هم نمک» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طی فراخوان کمک به آبرومندان نیازمند، از تمامی خیرین و دنبال‌کنندگان صفحه هم‌نمک در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌خواهیم این بار خود به صورت مستقیم به کمک نیازمندان بیایند.

وی تشریح کرد: دنبال‌کنندگان هم‌نمک در اینستاگرام، فالورهای فعال هستند و نه تنها حمایت مادی از نیازمندان انجام می‌دهند، بلکه مدام جویای رفع مشکلات نیازمندان هم هستند. تاکنون 70 درصد دنبال‌کنندگان صفحه هم‌نمک با طرح‌های مؤسسه همراهی و مشارکت کرده‌اند. به همین دلیل، طی فراخوانی از آنها می‌خواهیم در کنار کمک‌های مادی به «کمپین بهار همدلی هم‌نمک» بپیوندند.

مشهدی ادامه داد: در این طرح، از 15 اردیبهشت‌ماه تا 20 اردیبهشت‌ماه، اقلام غذایی خشک که به صورت عمده خریداری شده در شرایط کاملاً بهداشتی و با آرم غیر قابل فروش از طریق خیرین و دنبال‌کنندگان صفحه هم‌نمک در شبکه‌های اجتماعی، بسته‌بندی می‌شود.

وی از پیش‌بینی تهیه بیش از پنج هزار بسته اقلام غذایی و همراهی بیش از 400 نفر از خیرین و فالورهای هم نمک برای توزیع اقلام بین نیازمندان تهرانی خبر داد و گفت: طرح هم‌نمک در حال حاضر فقط سه ماشین برای توزیع اقلام خود دارد، به همین دلیل از داوطلبان خواسته می‌شود خودروهای شخصی خود را نیز برای توزیع بیاورند.

مدیر طرح هم نمک از خیرین و عموم مردم دعوت کرد اقلامی مانند روغن، برنج، تن ماهی، سویا، ماکارونی، رب و هر قلم مواد غذایی دیگر را برای تهیه بسته‌های ارزاق به این مؤسسه  ارائه و این مؤسسه را در رساندن این اقلام به نیازمندان یاری کنند. آدرس صفحه اینستاگرام هم‌نمک ham_namak است و فالورهای این صفحه نیز می‌توانند با ارسال پیام نیازمندانی که خود شناسایی کرده‌اند را نیز به مؤسسه معرفی کنند تا پس از بررسی و راستی‌آزمایی، خانواده‌های معرفی شده نیز مورد حمایت قرار گیرند.

وی از عموم رسانه‌های کشور دعوت کرد تا روز 20 اردیبهشت‌ماه با اعزام خبرنگار و عکاس بر اجرای این طرح به عنوان نمایندگان مردم نظارت داشته باشند.

فراخوان مردمی برای کمک به تهیه، بسته بندی و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان

مشهدی در ادامه از اجرای طرح هبه این مؤسسه خیریه در نیمه ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طرح هبه هم‌نمک فعال شده و مردم لوازمی که نیاز نداشتند را به هم نمک هبه کرده‌اند و ما نیز خانواده‌های نیازمند لوازم منزل و سایر لوازم مورد نیاز زندگی را شناسایی کرده‌ایم، از 15 تا 18 ماه جاری روزانه طی 50 تا 60 مأموریت، این لوازم به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمپین بهار همدلی هم‌نمک اقدامی در راستای هم‌افزایی و جلب مشارکت حضوری خیرین و دنبال‌کنندگان برنامه‌ها و اقدامات مؤسسه است که طی آن دیگر به مردم نمی‌گوییم که پول یا اقلام را به ما بدهید تا ما بین نیازمندان توزیع کنیم، بلکه به دلیل وسعت کار، از خود مردم می‌خواهیم که در بسته‌بندی و توزیع‌ها اقلام نیز مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکر است: خیرین و عموم مردم می‌توانند برای همراهی با این طرح، کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #۱۰۱۱*۷۸۰* و سامانه آپ #۳۶۷۵۸۲۹*۴*۷۳۳* به دست نیازمندان برسانند.

 

انتهای پیام
captcha