استقبال خیران آذربایجان‌شرقی از پویش زیست مؤمنانه
کد خبر: 3894289
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

استقبال خیران آذربایجان‌شرقی از پویش زیست مؤمنانه

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از کمک مضاعف خیران استان به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی با شرکت در پویش زیست مؤمنانه خبر داد.

استقبال خیران آذربایجان شرقی از پویش زیست مومنانهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، صحاف، سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی امروز، 7 اردیبهشت‌ماه با بیان استقبال پرشور مردم نوعدوست سراسر استان از طرح زیست مومنانه بهزیستی، گفت: با توجه به برگزار نشدن مراسم‌ جمعی اعم از افطاری برای مددجویان و سایر اقشار و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در پی شیوع کرونا و همچنین درخواست خیران، اداره کل بهزیستی استان پویش زیست مومنانه را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: در این راستا، خیران استان می‌توانند با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۴۱۵۴۰۳۴۵۴۱۵۵۶۰۷۷ نزد بانک مرکزی و یا شماره کارت ۲۱۱۴-۷۹۳۴-۹۵۷۰-۶۳۶۷ به نیازمندان کمک کنند.

صحاف، با تأکید بر این نکته که حفظ سلامت مددجویان و معلولان تحت پوشش از اولویت‌های مهم این سازمان به ویژه در شرایط کنونی است، گفت: در این راستا خیرانی که تمایل به کمک غیر نقدی دارند، می‌توانند نسبت به اهدای مواد غذایی خشک با رعایت اصول بهداشتی به ادارات بهزیستی سراسر استان جهت توزیع بین مددجویان اقدام کنند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی، افزود: بر این اساس، مراکز زیرنظر این اداره‌کل از پذیرش غذای پخته شده و بازدید خیران و شرکای اجتماعی که یار و یاور همیشگی جامعه هدف ما هستند، معذور بوده و مراکز نیز در حال حاضر صرفاً مجاز به دریافت مواد غذایی خشک با رعایت اصول بهداشتی هستند.

انتهای پیام
captcha