اعلام فراخوان تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در اردبیل
کد خبر: 3894025
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

اعلام فراخوان تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در اردبیل

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز، با همکاری موسسه فرهنگی و هنری تصویر هنر آرتا، انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، خبر داد.

اعلام فراخوان تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ششم اردیبهشت‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در راستای حمایت مادی و معنوی از تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری که به تعمیق و گسترش نماز پرداخته‌اند، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری تصویر هنر آرتا، انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزار می‌گردد.
وی اظهار کرد: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری با موضوع نماز در قالب کلیپ، فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم افزار آموزشی، مستند تلویزیونی و کتاب خواهد بود و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۲۵ اردیبهشت سال جاری است.
علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه؛ اردبیل، سه راه دانش، پاساژ معطری، طبقه اول، موسسه فرهنگی هنری تصویر هنر آرتا، ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۴۱۵۴۵۱۶۹ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha