مردم مراقب خریدهای اینترنتی باشند
کد خبر: 3890638
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

مردم مراقب خریدهای اینترنتی باشند

معاون اجتماعی پلیس همدان گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه، بسیاری از هم‌استانی‌های عزیز بصورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید مایحتاج ضروری و کالاهای مورد نیاز خود می‌کنند که لازم است مراقب باشند تا مورد کلاهبرداری یا سرقت قرار نگیرند.

مردم مراقب خریدهای اینترنتی باشندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، حسین بشری معاون اجتماعی پلیس، همدان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه، بسیاری از هم‌استانی‌های عزیز بصورت تلفنی و یا اینترنتی اقدام به خرید مایحتاج ضروری و کالاهای مورد نیاز خود می‌کنند که لازم است مراقب باشند تا مورد کلاهبرداری یا سرقت قرار نگیرند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم فریب کالاهایی ارزان قیمت را نخورند، افزود: لازمه این کار در درجه اول داشتن سواد رسانه‌ای کافی و در مرحله بعد خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که دارای نماد الکترونیکی هستند است.
وی در ادامه افزود: مردم توجه داشته باشند که بعد از اطمینان از خرید کالا، پرداخت مبلغ از طریق درگاه‌های بانکی معتبر صورت بگیرد. شروع آدرس درگاه‌های معتبر حتما با https بوده و از زیر دامنه shaparak.ir است، ضمن اینکه هر پسوندی غیر از ir غیر مجاز و جعلی است.

انتهای پیام
captcha