برگزاری جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» در لرستان
کد خبر: 3890331
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

برگزاری جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» در لرستان

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از برگزاری جشنواره فیلم و عکس موبایلی تحت عنوان «محراب در خانه» با همکاری گروه قرآن و عترت و شورای اقامه نماز اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد.

جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه» برگزار می‌شودمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری جشنواره فیلم و عکس موبایلی «محراب در خانه» خبر داد.

وی با اشاره به این‎که این جشنواره با همکاری گروه قرآن و عترت و شورای اقامه نماز اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می‎شود، عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور که برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نهادهای دولتی و مردمی مانند سایر حوزه‌ها تحت‌تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و به ناچار محدودیت‎هایی به‌دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه به وجود آمده است، این جشنواره به‌منظور تحکیم و ترویج برپایی نماز جماعت و مراسمات مذهبی در محیط خانواده برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به این‌که جشنواره «محراب در خانه» با موضوع مراسمات مذهبی خانگی به همراه خانواده از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و ... برگزار می‎شود، اظهارکرد: جهت شرکت در جشنواره مقرراتی مانند استفاده از موبایل برای گرفتن عکس و فیلم در نظر گرفته شده است، همچنین فیلم‌ها به‌صورت لفقی گرفته شودف هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال و هر فیلم حداکثر 30 ثانیه باشد، ازجمله دیگر مقررات شرکت در این جشنواره است.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال تصویر کارت ملی همراه با آثار الزامی است، افزود: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار و در هر بخش به هفت اثر برگزیده هدایای ارزنده ای اهدا می‌شود.

وی با بین این‌که جوایز برگزیدگان بیستم اردیبهشت ماه مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان اهداء خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه جشنواره از طریق پیام‌رسان‌های سروش، ایتا و واتس‌آپ به شماره 09304918042، پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت به آدرس qlr.farhang.gov.ir و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس خرم آباد، میدان 22 بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طبقه سوم، گروه قرآن و عترت، ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha