حضور کاروان سلامت بسیج در روستا‌های خلخال
کد خبر: 3888751
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

حضور کاروان سلامت بسیج در روستا‌های خلخال

فرمانده سپاه خلخال از حضور کاروان سلامت بسیج در روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: روستا‌های خلخال در اولویت ستاد مبارزه با شیوع کرونای شهرستان قرار دارند.

حضور کاروان سلامت بسیج در روستا‌های خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال، ۱۴ فروردین‌ماه در جریان رزمایش سلامت، با بیان اینکه روستا‌های خلخال در اولویت ستاد مبارزه با کرونا شهرستان قرار دارند، از توزیع ده‌ها هزار ماسک در روستا‌های محروم خلخال و حضور گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری بین اهالی روستا‌های بخش مرکزی، بخش خورش رستم و بخش شاهرود خبر داد و اظهار کرد: در روستای سوسهاب خلخال نیز صد‌ها ماسک و دستکش بین اهالی از تولیدات واحد‌های تولید ماسک شهرستان که به همت دانشکده علوم پزشکی استریل و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی شده بود، توزیع شد.

وی گفت: معابر روستا‌ها با حضور اعضای گروه‌های جهادی گندزدایی و به لحاظ فعالیت روستاییان در عرصه دامداری اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا برای اهالی توضیح داده شد.

فرمانده سپاه خلخال از استقبال گرم اهالی روستای سوسهاب از کاروان سلامت و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس سپاه خلخال خبر داد و افزود: در روز‌های آینده نیز با حضور گروه‌های بسیج سازندگی سپاه خلخال و گرو‌های جهادی در کل روستا‌ها اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد گرفت.

عطایی گفت: پنج واحد تولید ماسک در خلخال با همت بسیج راه‌اندازی شده و روزانه بیش از سه‌هزار ماسک در خلخال تولید می‌شود که تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک تولید و بین مردم به‌صورت رایگان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha