اردبیل؛ رتبه چهارم کشوری در طرح غربالگری کرونا
کد خبر: 3887283
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

اردبیل؛ رتبه چهارم کشوری در طرح غربالگری کرونا

استاندار اردبیل گفت: از ابتدای طرح غربالگری کرونا در استان اردبیل تاکنون ۸۵ درصد جمعیت سطح استان اردبیل از لحاظ بیماری کرونا غربالگری شده‌اند که استان اردبیل در اجرای این طرح در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

اردبیل رتبه چهارم کشوری در طرح غربالگری کرونابه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل، روز گذشته، پنجم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان اردبیل در طرح غربالگری کرونا با نیرو‌های بهداشت و درمان مشارکت و همکاری خوب و ارزشمندی داشتند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در اجرای طرح غربالگری کرونا در رتبه چهارم کشوری قرار دارد افزود: از ابتدای طرح در استان اردبیل تاکنون ۸۵ درصد جمعیت سطح استان اردبیل از لحاظ بیماری کرونا غربالگری شدند و استان اردبیل در اجرای این طرح در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

بهنامجو تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی استان اردبیل را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱ هزار و ۸۰۰ نفر نیرو با عنوان کادر درمانی تلاش کرده‌اند و با تماس تلفنی ضمن راهنمایی افراد مشکوک به کرونا مردم را غربالگری کرده‌اند.

استاندار اردبیل از توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: به همت جهادگران بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عملیات توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان اردبیل نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر شهر‌های استان اظهار کرد: تمامی معابر شهری، خیابان‌ها و اماکن عمومی در سطح استان نیز با تلاش دستگاه‌های اجرایی ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha