کانال بازی‎سرا و تلویزیون اینترنتی «ایوانا» راه‎اندازی شد
کد خبر: 3885024
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
محتوایی مفید برای روز‌های کرونایی؛

کانال بازی‎سرا و تلویزیون اینترنتی «ایوانا» راه‎اندازی شد

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) با اشاره به اینکه این مرکز با هدف پر کردن اوقات فراغت در روز‌های شیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان و نوجوانان، کانال بازی‌سرا را در شبکه‌های اجتماعی به همراه یک تلویزیون اینترنتی، راه‌اندازی کرده است، گفت: در این کانال اقدام به معرفی تولیدات مفید، مؤثر و اسلامی در حوزه کودکان و نوجوانان کرده‎ایم.

کانال بازی‎سرا و تلویزیون اینترنتی ایوانا راه‎اندازی شد / محتوای مفید برای کودکان و نوجوانان در روز‌های کرونایی

مهدی جعفری، رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا)، در گفت‎وگو با ایکنا؛ با اشاره به اینکه این مرکز با هدف پر کردن اوقات فراغت در روز‌های شیوع کرونا و خانه‌نیشینی کودکان و نوجوانان، کانال بازی‌سرا را در شبکه‌های اجتماعی به همراه یک تلویزیون اینترنتی راه‌اندازی کرده است، گفت: نمایش تولیدات پویانمایی و ارئه بازی‌های مفرح در فضای مجازی تنها بخشی از اقدامات مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با توجه به اینکه کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و توصیه‌های پزشکان هم مبنی بر خانه‌نیشی افراد است، و از طرفی تعطیلی مدارس موجب شده اوقات فراغت کودکان و نوجوانان افزایش نسبتاً زیادی پیدا کند؛ لذا تصمیم گرفتیم در شبکه‌های اجتماعی و در فضای مجازی کانالی را با عنوان «بازی‎سرا» راه‎اندازی کنیم.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) ادامه داد: در این کانال اقدام به معرفی تولیدات مفید، مؤثر و متناسب با فرهنگ ایرانی ـ اسلامی در حوزه کودکان و نوجوانان کرده‎ایم. همچنین سعی کردیم بازی‎های مفید و مناسب سن آن‌ها را معرفی کنیم و در کنار آن، بازی‌هایی که مرکز فضای مجازی بسیج تولید کرده بود، معرفی شدند. تاکنون استقبال خیلی خوبی هم از آن‌ها به عمل آمده است و طی یک هفته گذشته بازخورد مناسبی داشته‎ایم.

جعفری با بیان اینکه تلاش شد تا توسط یک «اپ» اوقات فراغت کودکان را در روز‌های کرونایی پر کنیم، تصریح کرد: بر همین اساس، تلویزیونی اینترنتی تحت عنوان رامونا راه‌اندازی کردیم که ویژه فضای خاص کودک و نوجوان است و تمامی انیمیشن‌های تولید شده در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج، مجموعه برگزیده تولیدات متنا در مرکز و استان‌ها و دیگر محصولات خوبی که ویژه کودک و نوجوان است در آن گردآوری شده که به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در کنار این موارد با هدف آگاه‌سازی مردم نسبت به قواعد پیشگیری و رعایت در برابر ویروس کرونا، مجموعه انیمیشنی در این خصوص تولید شده که به مردم آموزش‌های لازم را در فضای انیمیشن ارائه می‌دهد. همچنین برای تجلیل و قدردانی از مدافعان سلامت کشور که پرستاران و پزشکان کشور هستند، یک مجموعه انیمیشن داستانی هفت قسمتی از خاطرات این پرستاران و پزشکان در حال تولید است که از ابتدای هفته آینده پخش آن در رسانه ملی و شبکه‌های مجازی آغاز می‌شود.
انتهای پیام
captcha