ثبت نام ترم بهار شعب مجمع‌القرآن فاطمیون
کد خبر: 3884188
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

ثبت نام ترم بهار شعب مجمع‌القرآن فاطمیون

ثبت‌نام ترم بهار شعب مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس تا 20 فروردین 99 ادامه دارد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس برای ترم بهار خود از میان آقایان و بانوان علاقه‌مند در زمینه روخوانی، روان‌خوانی و حفظ آیات کلام وحی و سایر دوره‌های هنری تا 20 فروردین‌ماه 99 ثبت‌ نام به عمل می‌آورد.

ثبت نام در شعبه یک(ویژه آموزش آقایان از گروه سنی 4 سال به بالا) در دوره‌‌های فصیح‌خوانی، حفظ، اذان و احکام همراه با شعر، قصه‌گویی و سرگرمی انجام می‌شود و ثبت‌نام از بانوان در گروه سنی سه سال به بالا در شعبه‌های دو(مدرسه کریمیان)، سه(حسینیه حاجیه شاجان)، چهار (مدرسه فرامرزی)، شعبه پنج(مدرسه قمری) در رشته‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته، طرح سه ساله حفظ قرآن ویژه نوجوانان، حفظ جزء سی‌ام قرآن، حفظ موضوعی، آموزش طراحی و کاردستی، کارگاه خیاطی، آموزش بافتنی و ... انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://www.majmaolquran.com مراجعه کنند و یا با شماره‌های 09178836379، 09176838276 و 09364995283 تماس بگیرند. همچنین مجمع‌القرآن فاطمیون در استان فارس، شهرستان گراش، بلوار خلیج فارس، خیابان سوم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha