آگاهسازی مردم در خصوص کرونا به دور از اضطراب
کد خبر: 3881027
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

آگاهسازی مردم در خصوص کرونا به دور از اضطراب

استاندار اردبیل گفت: مدیران و مسئولان مربوطه در راستای آگاهسازی مردم از ویروس کرونا و عوارض احتمالی آن به دور از ایجاد دلهره و اضطراب عمل کنند.

آگاهسازی مردم در خصوص کرونا به دور از اضطراببه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، پنجم اسفندماه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری در کشور رو به شایع شدن است، لازمه آن برنامه‌ریزی مناسب مدیران و مسئولان مربوطه و همکاری مردم برای پیشگیری از بروز عوارض است.
وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس لازم است اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی‌ها، مراکز نگهداری سالمندان، عزاداری‌ها، جشن‌ها و سایر آیین‌های جمعی به صورت مناسب مدیریت شود.
استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی علمی و صحیح از سوی مسئولان بهداشتی استان در خصوص ویروس کرونا، اهالی استان را به پرهیز از توجه به شایعات فراخواند.
بهنام جو اظهار کرد: با توجه به اینکه این موضوع علمی و پزشکی می‌باشد، به غیر از مسئولان و متخصصان مربوطه احتمالات ارائه شده از سوی افراد دیگر رد شده می‌باشد.
وی افزود: صدا و سیما با همکاری سایر رسانه‌های استان با استناد به منبع خبری دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات مربوط به این ویروس و چگونگی انتشار و روش‌های پیشگیری را ارائه می‌دهد.
وی بیان کرد: امید می‌رود با همکاری مسئولان و مردم و رسانه‌ها عوارضی از محل این ویروس متوجه استان نشود.
در این جلسه مسئولان مرتبط در خصوص راهکار‌های جلوگیری از شیوع این ویروس و پیشگیری از بروز آن و بیماری در بین مردم برنامه‌ها و اقدامات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha