پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3879380
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل از پذیرش بدون کنکور دانشجو در این مرکز برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ خبر داد.

پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، امید علاف اکبری، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل، روز گذشته، ۲۷ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرکز در نیمسال دوم تحصیلی در هفت کد رشته در مقطع کاردانی و پنج کد رشته در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، بازی‌سازی رایانه‌ای، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده و در مقطع کارشناسی در رشته‌های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب و کار اینترنتی اطلاعات، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب انجام می‌گیرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در کد رشته‌های مذکور می‌توانند به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۱۳- ۳۳۷۴۹۵۱۲ تماس حاصل کنند.

اکبری با اشاره به این که کلاس‌های آموزشی این مرکز در شیفت بعدازظهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با پرداخت بیش از ۷۰ درصد شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

وی با اشاره به این که داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی از شرایط ثبت‌نام است، تصریح کرد: داوطلبان با همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در این مرکز در رشته مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

اکبری با بیان این که این مرکز با نیاز‌سنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان، خدمات آموزشی و رشته‌های تحصیلی کاربردی را به فارغ التحصیلان ارائه می‌کند، افزود: طبق اعلام نهاد‌های نظارتی، این مرکز یکی از مراکز فعال در استان است و با فضای مناسب آموزشی، کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، خدمات آموزشی به دانشجویان ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha