۴۱ سال ایستادگی ملت ایران بر حق، موجب هراس دشمنان است
کد خبر: 3878193
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸

۴۱ سال ایستادگی ملت ایران بر حق، موجب هراس دشمنان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم ایران حدود ۴۱ سال است که به ندای توحیدی و حق امام خمینی(ره) لبیک گفته و تا پای جان بر آن ایستادگی کرده و خواهند کرد و این ایستادگی موجب شده تا دشمنان از ملت ما هراس داشته باشند.

حجت الاسلام قریشی در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، روز گذشته، ۲۲ بهمن‌ماه، در مراسم راهپیمایی، اظهار کرد: سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم تمام شهدای انقلاب را با شهیدان کربلا محشور کرده و ما را در روز قیامت نزد شهدا و امام شهیدان سربلند و سرافراز کند.

وی با اشاره به استقامت ملت ایران، بیان کرد: مردم این سرزمین حدود ۴۱ سال است که به ندای توحیدی و حق امام خمینی(ره) لبیک گفته و تا پای جان بر آن ایستادگی کرده و خواهند کرد و این ایستادگی موجب شده تا دشمنان از ملت ما هراس داشته باشند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که پایداری مردم ایران شگفتی‌آفرین است و همه از عظمت این پایداری مبهوت می‌مانند، ۴۱ سال است که در روز ۲۲ بهمن تمام اقشار جامعه از کوچک و بزرگ و تمام اقوام و مذاهب برای دفاع از ساحت مقدس انقلاب اسلامی ایران به صحنه‌ می‌آیند.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است زیرا این ایام با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی و یارانش مصادف شده و مردم نشان دادند که همچون این شهید بزرگوار کاملاً پیرو منویات و اوامر ولایت فقیه هستند.

وی گفت: ملت سربلند ایران بار دیگر با حماسه‌آفرینی خود نشان دادند که قدردان خون سرخ شهدایی هستند که جان خود را در راه شرف، عزت، ناموس و کیان خود و ملت فدا کردند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به صفات مؤمنان در قرآن کریم، بیان کرد: مؤمنان به خدا و پیامبر(ص) ایمان دارند و وقتی مسئله‌ای جامع، همگانی و اصلی روی می‌دهد همه حضور می‌یابند و صحنه را ترک نمی‌کنند. استقامت، پایداری و شجاعت مردم، نصرت و حمایت خداوند را همواره به همراه داشته و این استقامت و پایداری موجب می‌شود که ایران اسلامی به قله‌های تعالی و پیشرفت دست یافته و دشمنان روز به روز حقیرتر شوند.

انتهای پیام
captcha