گرمای حضور و اتحاد در سرمای 22 بهمن قم
کد خبر: 3878099
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

گرمای حضور و اتحاد در سرمای 22 بهمن قم

مردم قهرمان و شهیدپرور قم با حضور پرشور، انقلابی و غیرتمندانه خویش، سرمای 22 بهمن را به فراموشی سپرده و حماسه دیگری بر رگ زرین این شهر آفریدند.

گرمای حضور و اتحاد در سرمای 22 بهمن قمبه گزارش ایکنا، مردم ولایتمدار قم همدوش با سایر مردم شریف ایران در جای جای این کشور از همان دقایق اولیه راهپیمایی 22 بهمن از خیابان های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور انقلابی خود را آغاز کردند.

مردم در طول مسیر چند کیلومتری منتهی به آستان مقدس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر منافق، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا و سردارم سردارم راهت ادامه دارد بیعت مجدد خود را با آرمان‌های انقلاب و سردار شهید سلیمانی ابراز کردند.

از نکات جالب در این راهپیمایی، حضور طلاب و دانش‌پژوهانی از ملیت‌های مختلف در کنار اقشار مختلف ایرانیان از کودک تا پیران و سالخوردگان بود.

مراجع معظم تقلید، استادان برجسته حوزه علمیه و شخصیت‌های حوزوی هم در مقطعی از راهپیمایی به جمع ملت پیوسته و در جشن ملی ایرانیان حضور یافتند.

جهاد دانشگاهی استان قم هم با ایجاد میز مشاوره در مسیر راهپیمایی به ارائه خدمات علمی به مردم پرداختند.

هادی خورسند، مدیر مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی واحد استان قم در حاشیه این راهپیمایی به ایکنا گفت: جهاددانشگاهی استان قم در سال‌های گذشته با توجه به وظایف خود در برهه‌های حساس با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت مردم نجیب و شریف ایران و شهر عش آل محمد(ص) بوده است و در این رابطه مراکز مختلف وابسته به این نهادانقلابی نیز در هر زمانی که نیازی به حضور بوده، فعال بوده‌اند.

وی افزود: مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی استان قم نیز در ایام‌الله دهه فجر امسال با حضور کارشناسان متخصص خود با ایجاد یک غرفه اقدام به ارایه خدمات تخصصی مشاوره در بخش‌های مختلف از جمله ازدواج، کودک و مباحث مرتبط به تحصیل و... می‌کند.

وی گفت: این غرفه امروز 22 بهمن ماه در مسیر راهپیمایی دشمن‌شکن ملت انقلابی خدمت‌رسان مردم غیور این استان مقدس است.

در خاتمه این راهپیمایی قطعنامه هفت ماده‌ای قرائت و در آن تاکید شد که توطئه خبیثانه و ننگین معامله قرن را که از هم اکنون به تاریخ پیوسته است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قبل از مرگ ترامپ خواهد مرد، محکوم و حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان قدس اعلام می‌داریم.

همچنین در این قطعنامه تصریح شده است که برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و مصداق جمهوریت نظام می‌دانیم و بر مشارکت حداکثری مردم و انتخاب افرادی ضد فساد، خادم صدیق و ... تاکید می کنیم.

هوشیاری در برابر نفوذ مهره‌های دشمن در مراکز تصمیم سازی و تصمیم‌گیری و اهتمام جدی مسئولین به مطالبات مردم مانند؛ اشتغال و ازدواج و ... از دیگر تاکیدات این قطعنامه بود. 

انتهای پیام
captcha