حضور در انتخابات دوم اسفند تکمیل راهپیمایی 22 بهمن است
کد خبر: 3878096
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
خاتمی:

حضور در انتخابات دوم اسفند تکمیل راهپیمایی 22 بهمن است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در انتخابات دوم اسفند تکمیل راهپیمایی 22 بهمن است و در انتخابات نیز با شکوه حاضر شویم چرا که هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود تقویت نظام است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرمان گفت: راهپیمایی امسال خصوصیتی دارد که از گذشته آن را متمایز می‌کند اولین ویژگی این راهپیمایی این است که این فجر، فجر سلیمانی شد و این راهپیمایی در ادامه بدرقه جاودانه این ملت از شهید سلیمانی فرزند این دیار است.

وی با اشاره به شکوه مراسم تشییع حاج قاسم در کشور افزود: مسئله حاج‌قاسم مسئله فرد نیست مسئله یک جریان و یک مکتب است از ساعت شهادتش که رهبری پیام دادند و به هر مناسبتی در این چهل روز از شهید سلیمانی یاد کردند معنایش این است که این مکتب بماند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم شعار نمی‌داد و بی‌صبرانه منتظر شهادت بود، بیان کرد: خستگی ناپذیر و دلسوزی برای مردم از ویژگی‌های مهم حاج قاسم سلیمانی بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مؤمنان در هر صحنه‌ای که حضورشان لازم است حضور می‌یابند، تصریح کرد: حضور در انتخابات دوم اسفند تکمیل راهپیمایی امروز است و ان‌شاءلله با شکوه حاضر شویم زیرا هر رأی که در صندوق ریخته می‌شود تقویت نظام است.

وی حضور در پای صندوق‌های رأی را بیعت با نظام، امام، ولایت و شهیدان دانست و اظهار کرد: حضور در انتخابات حق است و تکلیف و با انتخاب نمایندگان اصلح سرنوشتمان را رقم می‌زنیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است یعنی هر کسی نماز می‌خواند و روزه می‌گیرد پای صندوق رأی بیاید، یادآورشد: حضور در انتخابات ناکام گذاشتن توطئه‌های دشمن است می‌بینیم که در ماهواره و فضای مجازی التماس می‌کنند که مردم پای صندوق رای نیایند.

خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه معامله قرن ترامپ یک جنایت در عرصه بین‌المللی است، گفت: سرزمین فلسطین ملک آمریکا نیست برای مقابله با این طرح همه گروه‌ها متحد هستند و این طرح جان نگرفته، مرده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: راه حل فلسطین این است که سرنوشتشان را به خودشان واگذار کنند.

انتهای پیام
captcha