«عهدواره نسل سلیمانی‌ها» در رباط کریم برگزار می‌شود
کد خبر: 3876819
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

«عهدواره نسل سلیمانی‌ها» در رباط کریم برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ _ به همت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم مراسم «عهدواره نسل سلیمانی‌ها» با حضور مادران و کودکان در سینما فرهنگ این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محفوظ هدايتی، کارشناس فرهنگی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از برگزاری مراسم «عهدواره نسل سلیمانی‌ها» با حضور مادران و کودکان در این شهرستان خبر داد.

«عهدواره نسل سلیمانی‌ها» در رباط کریم برگزار می‌شود
وی بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این مراسم با همکاری ادارات و نهادها، 19 بهمن‌ماه از ساعت 15 تا 17 در سینما فرهنگ واقع در رباط کریم جنب شهرداری برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی پیش‌بینی شده است، از مادرانی که برای تربیت فرزندانی مثل سردار سلیمانی با نظام و ولایت عهد بسته‌اند، خواست تا در این مراسم شرکت کنند.
برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در رباط کریم
به مناسبت گرامیداشت ايام‌الله دهه فجر، گفتمان‌های دینی در مدارس توسط روحانیون مستقر و شبکه راهبری حمات، جشن انقلاب در محافل دينی، ‌فرهنگی و قرآنی، مسابقه، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در رباط کریم در حال برگزاری است.
همچنین استفاده از ظرفيت شبکه تبليغی و اعزام مبلغ، برگزاری دوره‌های قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، برگزاری کرسی تلاوت در پادگان شهید انشائی از دیگر برنامه‌های این ایام در این شهرستان است.
منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha