جوانان مؤمن، رویش‌های تازه انقلاب هستند/ جای شهدا خالی نیست
کد خبر: 3876688
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

جوانان مؤمن، رویش‌های تازه انقلاب هستند/ جای شهدا خالی نیست

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که راه شهید، مشخص است و هیچ‌گاه جای شهدا، خالی نخواهد بود، گفت: رویش‌های تازه باعث شده جای شهدا، هیچ‌گاه خالی نباشد، رویش‌های تازه، همین جوانان انقلابی و مؤمن هستند و مسیر جهاد و شهادت، یک مسیر همیشگی است.

جوانان مؤمن و انقلابی؛ رویش‎های انقلاب/جای شهدا خالی نیستبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسمی که عصر سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه به‌مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی‌ها و رشادت‌ها، همیشه باعث شده است که اهداف مقدس انسانی و اسلامی از خطرات محفوظ بماند و در طول تاریخ نیز این‌چنین بوده است.

وی افزود: باعث افتخار است در عصری زندگی می‌کنیم که فرزندان مؤمن، انقلابی، متدین و ادامه‌دهنده راه شهدا، این‌گونه مراسم و برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: در عصر حاضر، شهید حاج قاسم سلیمانی از صدیقین بود؛ صدیقین در عصر حاضر، در کنار نایب امام زمان(عج) ایستاده‌اند و از آموزه‌ها و احکام دین خدا حمایت می‌کنند؛ وقتی فرد، شهید می‌شود از مرتبه صدیقین به مرتبه و منزلت شهدا، ارتقا می‌یابد.

امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: راه شهید، مشخص است؛ هیچ‌گاه جای شهدا، خالی نخواهد بود؛ رویش‌های تازه باعث شده است جای شهدا، هیچ‌گاه خالی نباشد، رویش‌های تازه، همین جوانان انقلابی و مؤمن هستند و مسیر جهاد و شهادت، یک مسیر همیشگی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان این‌که هیچ‌گاه نباید به‌خاطر وجود مسائل سخت معیشتی، خدمات بزرگ و مهم نظام اسلامی را که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انجام شده، نادیده بگیریم، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برای همه ما یک افتخار است و امنیت امروز ما مرهون جانفشانی‌ها و شهادت‌هاست که در این راستا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال نیز همگی باید حضوری گسترده داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha