برگزاری ویژ ه  برنامه های بزرگداشت انقلاب در 480 بقعه گیلان
کد خبر: 3876167
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

برگزاری ویژ ه  برنامه های بزرگداشت انقلاب در 480 بقعه گیلان

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف گیلان گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در 480 بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام ستار عليزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره بر لزوم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: 480 بقعه متبرکه گيلان ضمن آذين بندی و نورافشانی، مجری برنامه های ايام الله دهه مبارک فجر هستند.

مديركل اوقاف گيلان با اشاره به اینکه 68 بقعه متبركه شاخص استان گيلان نيز ميزبان ويژه برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ايام دهه فجر هستند، بیان کرد: برپايی ویژه برنامه های گفتمان انقلاب اسلامی با حضور سخنرانان و وعاظ برجسته استانی و کشوری و ايستگاه های صلواتی، ويزيت رايگان، مشاوره خانواده، پخش فيلم از جمله اين ويژه برنامه ها است.

وی از برپایی 68 محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی است و ترویج معارف قرآنی باید در راس برنامه های مربوط به گرامیداشت انقلاب باشد.

علیزاده با بیان اینکه 10 بقعه متبرکه در گیلان نیز مجری برنامه پیاده روی همگانی خواهند بود، تصریح کرد: در ویژه برنامه های گرامیداشت انقلاب در بقاع متبرکه بخشی به تکریم شهدا و خانواده های شهدا اختصاص داده شده و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت.

مديركل اوقاف گيلان، انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک پدیده بی نظیر در تاریخ سیاسی جهان دانست و گفت: هدف انقلاب اسلامی را از بین بردن رژیم فاسد و وابسته پهلوی بود. استقرار حکومت اسلامی و زمینه سازی برای تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) دیگر اهداف مقدسی بودند که مردم ایران برای آن قیام کردند.

علیزاده خدمت به انقلاب اسلامی ایران را خدمت به انقلاب جهانی امام زمان(عج) خواند و تاکید کرد: خدمت به ملت شریف ایران، خدمت به اهل بیت(ع) و قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha