همایش «نقش انقلاب در مقاومت منطقه» در رامهرمز برگزار می‌شود
کد خبر: 3875814
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

همایش «نقش انقلاب در مقاومت منطقه» در رامهرمز برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ همایش «نقش انقلاب در مقاومت منطقه» با حضور مبلغان و اقشار تأثیرگذار فرهنگی در رامهرمز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بانوان انقلابی در رامهرمز

حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری همایش بانوان انقلابی به مناسبت دهه فجر و فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت: این همایش با هدف تحکیم بنیاد خانواده با حضور بانوان فرهیخته و تأثیرگذار شهرستان چهارشنبه 16 بهمن‌ برگزار می‌شود. در حاشیه این همایش، از مادران شهید شهرستان تقدیر می‌شود.

عسکرزاده ادامه داد: از دیگر برنامه‌های شهرستان در این دهه همایش بصیرتی با رویکرد «نقش انقلاب در مقاومت منطقه» است که با حضور مبلغان و اقشار تأثیرگذار فرهنگی شنبه 19 بهمن برگزار می‌شود. بهمن شهریاری، معاون سیاسی سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان سخنران این همایش است.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه فجر 10 مبلغ به مدارس سطح شهرستان اعزام شده‌اند. مبلغان اعزامی در مدارس به روایتگری انقلاب می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی روز گذشته 12 بهمن علما و مسئولان شهرستان جهت تجدید پیمان با ولایت فقیه و آرمان‌های رهبری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

انتهای پیام
captcha