رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی کانون‌های مساجد است
کد خبر: 3873166
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی کانون‌های مساجد است

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی برای معرفی کانون‌های مساجد در سراسر کشور است.

رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی کانون‌های مساجد استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یکم بهمن‌ماه در همایشی با حضور مسئولین کانون‌های مساجد، گفت: رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی برای معرفی کانون‌های مساجد در سراسر کشور است و رتبه‌بندی آن‌ها توانسته میدان رقابتی مناسب در زمینه معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد را فراهم کند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: مشارکت فعالان کانون‌های مساجد استان اردبیل در رویداد ملی «فهما» و کسب رتبه‌های برتر تاکنون بسیار ستودنی و قابل تحسین است.
وی تصریح کرد: رویداد ملی «فهما» شناسنامه فرهنگی برای معرفی کانون‌های مساجد در سراسر کشور است و رتبه بندی آن‌ها توانسته میدان رقابتی مناسب در زمینه معرفی برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد را فراهم کند.
وی اذعان کرد: نقش کانون‌های مساجد به عنوان جبهه فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است و باید با تقویب این جبهه به مقابل با شبیخون دشمنان در حوزه فرهنگی رفت.
اسحاقی ادامه داد: رویداد ملی «فهما» نیز نقش تعیین کننده‌ای در به روزرسانی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری کانون‌ها در خصوص تقویت جبهه فرهنگی در کانون‌ها را خواهد داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: فعالان کانون‌های مساجد باید منویات مقام معظم رهبری را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری مدنظر قرار دهند و با تکیه بر این سخنان برنامه‌های مختلف را تدارک ببیند.
این مقام مسئول بیان کرد: اجرای رویداد ملی «فهما» برای اولین بار استقبال مناسبی را از سوی فعالان کانون‌های مساجد مواجه بود که امیدواریم این طرح نوید حرکت نو در فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد باشد.
اسحاقی عنوان کرد: امیدوارم فعالان کانون‌های مساجد همچون قبل باعث سرافرازی باشند و افتخار‌های سال‌های اخیر در کسب رتبه‌های برتر کانون‌های مساجد کشور را دوباره تکرار کنند.

انتهای پیام
captcha