اتحاد ملت ایران؛ پیام حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار سلیمانی
کد خبر: 3871349
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

اتحاد ملت ایران؛ پیام حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌ جمعه سنندج به حضور میلیونی مردم در مراسم شهادت سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این حضور میلیونی در مراسم تشییع‌، پیام اتحاد ملت ایران را به جهانیان مخابره کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام‌ جمعه سنندج، در نهمین پیش همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در کردستان که روز گذشته، 23 دی‌ماه در کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، به حضور میلیونی مردم در مراسم شهادت سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این حضور میلیونی در مراسم تشییع‌جنازه سردار اسلام یک پیامی را به جهانیان مخابره کرد و آن این است که هیچ راه نفوذی به کشور اسلامی ایران نیست.

وی افزود: قطعاً ترامپ با انجام این اقدام وقیح و جنایتکارانه، آبروی خود را در سطح جهان برد و با این اقدام وقیحانه خود نشان داد که حقوق بشری که از آن دم می‌زنند، یک طبل توخالی بیش نیست.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دین اسلام دین رأفت و مهربانی بوده و در این راستا جنگ را جز در شرایط ضروری واجب نمی‌داند، بیان کرد: جنگ به خاطر نظام، حفظ جان و دفاع از مظلومان و مستضعفان از دیدگاه قرآن لازم است و خداوند متعال کسانی که او را یاری دهند، یاری خواهد داد.

وی بیان کرد: دولت‌های استعماری با اهداف سلطه‌طلبی، توسعه‌طلبی و کشورگشایی و از بین بردن زیربنای اقتصادی کشورهای اسلامی از آن سر دنیا به کشورهای اسلامی حمله می‌کنند و تمام منافع اقتصادی و سیاسی خود را در وجود تفرقه بین کشورهای اسلامی می‌بینند.

امام‌ جمعه سنندج افزود: دین اسلام عزت را برای بشر به ارمغان آورده است نه اینکه یک انسان بزرگ به خاطر دشمنی با کشور به شهادت برسد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز است که هوشیاری، بصیرت، آینده‌نگری، زمان‌شناسی، مکر و حیله دشمن را بشناسیم، افزود: دین اسلام برای دفاع از حیثیت، شرف و ناموس و آبروی مسلمانان مجوز برخاستن برای جنگ و مبارزه را داده است.

ماموستا رستمی به جنگ به خاطر خدا اشاره و عنوان کرد: ۳۷ کشور دنیا متحد باهم به مبارزه با کشوری که جز اتحاد و یکپارچگی چیزی در دست نداشت، برخاستند، اما عزت و نصرت خدا با مؤمنان است.

وی با اشاره به حضور پررنگ و پرشور مردم در مراسم شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس و شرایط سخت تحریم‌ها ذره‌ای از اراده مردم به‌نظام کم نکرد. در این راستا مسئولان باید با تمام وجود در این شرایط سخت اقتصادی این ملت صبور و وفادار به‌نظام را یاری دهند.

امام‌ جمعه سنندج در پایان با قدردانی از اقدام سپاه در قبول مسئولیت سانحه هواپیمای اوکراینی یادآور شد: شهامت و شجاعت سپاه ازآنجا مشخص می‌شود که سرداران تراز اول آن آرزو کردند ای‌کاش در جمع مسافران این هواپیما بودند.

انتهای پیام
captcha