امدادرسانی به 782 نفر حادثه‌دیده در مناطق درگیر با سیل و برف
کد خبر: 3871082
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
در فارس صورت گرفت؛

امدادرسانی به 782 نفر حادثه‌دیده در مناطق درگیر با سیل و برف

گروه اجتماعی ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: طی بارندگی‌های اخیر، امدادگران این جمعیت در فارس به ۷۸۲ حادثه دیده سیل و برف و کولاک امدادرسانی انجام دادند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی خوبیار، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس امروز، ۲۲ دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: ۳۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر فارس طی ۹ روز گذشته با اعزام به مناطق درگیر سیل و آب گرفتگی و مواجه با برف و کولاک در مجموع به ۷۸۲ تن حادثه دیده امداد رسانی کردند.
وی با اشاره به امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به ۱۶۸ خانوار در این مدت، افزود: ۳۸ تیم امدادی این جمعیت را ۱۷۷ نیروی عملیاتی تشکیل می‌دادند.
خوبیار به استفاده از ۲۶ دستگاه خودرو کمک‌دار سبک در جریان امدادرسانی‌های اخیر در فارس اشاره كرد و گفت: در عملیات‌های امدادرسانی طی ۹ روز اخیر، اسکان مورد نیاز ۱۶ نفر از حادثه‌دیدگان تامین شد.
معاون هلال احمر فارس با بیان اینکه ۶ دستگاه آمبولانس در امدادرسانی نیروهای این جمعیت به کار گرفته شد، گفت: در این مدت ۲۵ بسته غذایی، ۱۲۱۰ قوطی کنسروجات، ۳۸۵ کیلوگرم برنج، ۲۵۹ کیلوگرم حبوبات، ۲۵۲ کیلوگرم قند و شکر به همراه خرما، چای، روغن، آب معدنی و همچنین چادر امدادی، ۲۵۵ تخته پتو، ۱۲۲ تخته موکت، ۱۰۶۸ کیلوگرم نایلون و ۲۶ والور، طی این مدت بین حادثه دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha