تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دانشگاه شهید سلیمانی
کد خبر: 3870613
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
پیشنهاد داده شد/

تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دانشگاه شهید سلیمانی

گروه سلامت ــ نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه، پیشنهاد تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی شهید سلیمانی کرمان را ارائه کردند.

پیشنهاد تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی کرمان به دانشگاه شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه، خواستار تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی شهید سلیمانی کرمان شدند.
در این نامه آمده است:

به پاس قدردانی از سال‌ها رشادت و جان فشانی سپهبد شهید سلیمانی برای دفاع از میهن و انقلاب، پیشنهاد تغییر نام دانشگاه به نام شهید سلیمانی را ارائه می‌دهیم.

این اقدام ارزنده نشانه قدر شناسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان از تلاش‌های بی‌بدیل و تاثیر گذار سردار رشید اسلام در پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران چه در جبهه‌های جنگ تحمیلی، چه در سرکوبی اشرار جنوب شرق و چه در دفاع از حریم آل الله در عراق و سوریه است.

به گزارش ایکنا؛ از جمعه گذشته تا امروز که ۸ روز از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی می‌گذرد، در شهر‌ها و استان‌های مختلف به پاس خدمات این شهید بزرگوار، مکان‌های عمومی، مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و مدارس بسیاری به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است. در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نام این شهید مزین شود، اولین دانشگاه کشور خواهد بود که نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی را بر خود خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha