خون جریان‌ساز شهید سلیمانی موجب تسریع مبارزات جبهه مقاومت است
کد خبر: 3869984
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

خون جریان‌ساز شهید سلیمانی موجب تسریع مبارزات جبهه مقاومت است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه شهید سلیمانی اسطوره جبهه مقاومت بود، گفت: شهادت سردار و خون جریان‌سازش سبب می‌شود تا مبارزات جبهه مقاومت تسریع شود و اوج بگیرد.

شهادت شهید سلیمانی و خون جریان سازش موجب تسریع در مبارزات جبهه مقاومت است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره امروز، 17 دی‌ماه در گردهمایی هیئات مذهبی شاهرود به‌مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی با اشاره به ترور این شهید والامقام از سوی آمریکا، اظهار کرد: سردار سلیمانی به معنای واقعی جهادگر در راه خدا بود و از سوی دیگر مانند همه مردان اهل جهاد، شهادت، آرزویش بود.

وی ادامه داد: خون شهیدان جریان‌ساز است و  باید بدانیم که خون پاک شهیدان اثرگذاری مهمی بین مردم و آحاد جامعه خواهد داشت که بر این اساس سردار سلیمانی اسطوره جبهه مقاومت بود و خیال خام دشمنان درباره حذف او اشتباه است؛ چراکه شهادت سردار و خون جریان‌سازش سبب می‌شود تا مبارزات جبهه مقاومت تسریع شود و اوج بگیرد.

شکری با بیان اینکه سردار سلیمانی حتی با شهادتش هم به اسلام خدمت کرد و سبب اتحاد بیش‌ از پیش همه مسلمانان علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل شد، متذکر شد: راهپیمایی روزهای اخیر مردم استان سمنان نشان داد که این ملت شهیدپرور تا چه اندازه پیشگام حضور در صحنه‌های ولایتمداری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آشنایی با سیره شهدایی مانند سردار سلیمانی و انتقال مفهوم مقاومت به نسل جوان را مهم‌ترین مأموریت این نهاد دانست و افزود: این رسالت و مأموریت مهم شبکه تبلیغی، روحانیان، رسانه‌ها، فعالان فرهنگی، هنری و … است که بتوانند بین نسل گذشته ایران اسلامی و امروز پلی ارتباطی ایجاد کنند تا از طریق آن بتوانیم شاهد انتقال مفاهیمی چون ایثارگری و جهاد در راه خدا و شهادت باشیم.

انتهای پیام
captcha