شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد
کد خبر: 3869807
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
شاکرمی:

شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه هیچ‌ کدام از آمریکایی‌ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم، گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد.

شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد
به گزارش ایکنا از ایلام، جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام امروز شانزدهم دی ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سردار شهید «قاسم سلیمانی» در دانشگاه ایلام اظهار کرد: سپهبد شهید برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد و تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد.
وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در پیام تاریخی‌شان، شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان (عج) تسلیت عرض کردند، گفت:  دشمنان و دوستان بدانند که انتقام سختی گرفته خواهد شد و صاحب این کشور و انقلاب اسلامی حضرت امام زمان (عج) است و از این نگاه است که رهبر فرزانه انقلاب باعظمت و صلابت این پیام را صادر کردند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه حاج قاسم چهل از عمرش را با همه توان، جان و مالش در خدمت ولایت بود، تصریح کرد: هیچ‌کدام از آمریکایی‌ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئنا به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد و انتقام خون شهید سردار  سلیمانی ضربه ای راهبردی  به آمریکا است.
شاکرمی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی معمار شکست های استراتژیکی آمریکا در دهه های گذشته است و اجازه نداد هیچ یک از سیاست های میدانی و راهبردهای عملیاتی آمریکا در منطقه تحقق پیدا کند، گفت: آمریکایی‌ها از سالیان دراز به دنبال ترور حاج قاسم بودند زیرا می دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه ها و نقشه هایشان است.
وی با بیان اینکه سابقه آمریکایی‌ها پر از شرارت است و در نقاط مختلف دنیا در جهت غارت منابع کشورها، به هرکاری اعم از جنگ های نیابتی، جنگ مستقیم و انواع توطئه‌ها متوسل می‌شوند، عنوان کرد: اتحاد مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha