روایت وزیر بهداشت از کمک سردار شهید سلیمانی در شکستن حلقه تحریم‌های دارویی
کد خبر: 3869702
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

روایت وزیر بهداشت از کمک سردار شهید سلیمانی در شکستن حلقه تحریم‌های دارویی

گروه سلامت ــ وزیر بهداشت گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال ما را بسیار همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیرهای مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم و مردم در خصوص دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه‌رو نشوند.

روایت وزیر بهداشت از کمک سردار شهید سلیمانی در  شکستن حلقه تحریم‌های داروییبه گزارش ایکنا؛ به نقل از وبدا، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت ضمن تسلیت این حادثه تروریستی، گفت: این مرد بزرگ در ذهن مردمان این سرزمین جاودان خواهد بود.

وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی علاوه بر زمین‌گیر کردن تروریست‌ها و حذف آن‌ها از منطقه که بسیار مؤثر بود، به ما نیز به خصوص در نظام سلامت کمک کرد.

نمکی بیان کرد: در یک سال گذشته آمریکایی‌ها علی‌رغم ادعای خود که دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم نمی‌شود، بیشترین فشار را به ما وارد کردند تا مردم ما را به زانو درآورند. اما سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در این یک سال بسیار ما را همراهی و حمایت کرد تا توانستیم از مسیر‌های مختلف حلقه تحریم‌ها را بشکنیم تا مردم در خصوص دارو و تجهیزات پزشکی با مشکل زیادی روبه‌رو نشوند.
انتهای پیام
captcha