شهادت سردار سلیمانی، معادلات آمریکا را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد
کد خبر: 3869642
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

شهادت سردار سلیمانی، معادلات آمریکا را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد

گروه اجتماعی ــ مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار بابیان اینکه راه افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های نبرد باید تداوم یابد،گفت: این اقدام آمریکا معادلات آن‌ها را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد و اتحاد و همدلی بیشتر میان امت اسلام به ارمغان آورد.

شهادت سردار سلیمانی، معادلات آمریکا را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی فر،مسئول عقیدتی سیاسی این لشکر ظهر امروز 16 دی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید قاسم سلیمانی بابیان اینکه خون پاک این شهید بزرگوار باقدرت و نیرو مسیر مقاومت را هموارتر کرده گفت: جنایتکاران باید بدانند که همچنان راه این شهید ادامه خواهد یافت و بی‌تردید این اقدام آن‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد:  پیام رهبر معظم انقلاب و سخنان ایشان در باب سردار سلیمانی با تأکید بر انتقام سخت از مسببان این جنایت بر آمادگی کامل نیروهای مسلح کشور در این راستا است که ارتش و نیروهای مسلح گوش‌به‌فرمان ولایت در تحقق انتقام سخت از جنایتکاران هستند.

موسوی فر یادآور شد: جبهه مقاومت با فتح قدس انتقام خون شهدا را خواهد گرفت که در این راستا این مطالبه نه‌تنها ایرانیان بلکه مقاومت بین‌المللی اسلامی در جهان است که بدون شک با این عزم راسخ و اراده‌های پولادین مردم و امت اسلام روسیاهی برای جنایتکاران و پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار بابیان اینکه راه افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی مجاهد نستوه جبهه‌های نبرد باید تداوم یابد، مذکر شد: قطعاً این اقدام آمریکا معادلات آن‌ها را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد و اتحاد و همدلی بیشتر میان امت اسلام به ارمغان آورد.

انتهای پیام
captcha