جلوگیری از تخریب عتبات عالیات؛ یکی ‎از دستاوردهای شهید سلیمانی
کد خبر: 3869588
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

جلوگیری از تخریب عتبات عالیات؛ یکی ‎از دستاوردهای شهید سلیمانی

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه لرستان با بیان این‌که شهید سلیمانی شخصیتی جهانی داشت، اظهار کرد: یکی‎از دستاوردهای شهید سلیمانی این بود که از تخریب عتبات عالیات جلوگیری کرد.

جلوگیری از تخریب عتبات عالیات؛ یکی‎از دستاوردهای شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یک‌شنبه، پانزدهم دی در آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در این سال‌ها استکبار توطئه‌های طرح خاورمیانه بزرگ، تجزیه کشورهای اسلامی، حمله به کشورها، جنایت‌ها و جنگ‌های زیادی انجام داد اما به نتیجه نرسید و در این سال‌ها شهید سلیمانی در بسیاری از مناطق جنگی حضور داشت.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن برای متوقف کردن این انقلاب دست به کار شد تا با این‌کار از اقتدار انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر جلوگیری شود.

کشکولی با اشاره به این‌که امروز آمریکا همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته و دستور ترور شهید سلیمانی را می‌دهد، افزود: آمریکا امروز در منطقه منزوی است و صهیونیست‌ها با این اقدام، جرات تکان خوردن ندارند  چراکه می‌دانند کشورهای عراق، لبنان و سوریه به تجهیزات لازم مجهز است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: یکی‎از دستاوردهای شهید سلیمانی این بود که از تخریب عتبات عالیات جلوگیری کرد و علی‌رغم این همه سال‌ها جنگ اما مرقد ائمه اطهار(ع) در این کشور در اوج عزت قرار دارد.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی در راه خدا و برای خدا تلاش و مهربانانه با همه مردم رفتار می‌کرد و هدف‌شان اتحاد و وحدت بین امت اسلامی بود و شخصیتی جهانی داشت، اضافه کرد: در کشور ما حاج قاسم‌های زیادی تربیت شده‌اند که آماده جانفشانی هستند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام
captcha