سردار سلیمانی با ثبات قدم معادلات دشمن را بر هم زد
کد خبر: 3869585
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

سردار سلیمانی با ثبات قدم معادلات دشمن را بر هم زد

گروه سیاست و اقتصاد ــ هم‌رزم سردار سلیمانی با بیان اینکه مهمترین ویژگی وی ثابت‌قدمی بود گفت: سردار در واقع با ثابت‌قدمی و سرباز ولایت بودن، تمام نقشه‌های استکبارگران را نقش بر آب کرده بود.

سردار سلیمانی با ثبات قدم  معادلات دشمن را بر هم زد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، محمود حسین‌پور، هم‌رزم سردار سلیمانی، شب گذشته، 15 دی در مراسم گرامیداشت این سردار شهید در مدرسه قلعه شاهرود بابیان اینکه مهمترین ویژگی وی ثابت‌قدمی بود گفت: سردار درواقع با ثابت قدمی و سرباز ولایت بودن، تمام نقشه‌های استکبار گران را نقش بر آب کرده بود.

وی ادامه داد: استکبار برای منطقه نقشه‌های زیادی را کشیده بود اما به‌واسطه ایستادگی جبهه مقاومت و کسانی چون سردار سلیمانی به آن‌ها دست نیافت که در این راستا برعکس تصور برخی بسیار رئوف بود و چه بسیار تکفیری‌هایی بودند که بعد از اسیر شدن وقتی شرایط را می‌دیدند درواقع جزء توابین محسوب می‌شدند.

حسین‌پور با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی چهره‌ای بسیار موجه و دوست‌داشتنی در عراق و سوریه داشت و وقتی روستا یا شهری را از دست دشمنان و تکفیری‌ها آزاد می‌کرد مردم از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ گرد او جمع شده و دورش را گرفته و ابراز محبت می‌کردند افزود: بارها به وی اعلام کردیم که سردار این کار خطرناک است اما ایشان می‌گفت که خدا یار ما است و چیزی نمی‌شود این‌ها همه مردم مسلمان هستند.

هم‌رزم سردار سلیمانی متذکر شد: پیشروی‌هایی که با حضور سلیمانی برای عراق در برابر داعش به وقوع پیوست باورنکردنی بود، زیرا شش استان عراق و ۹۰ درصد خاک سوریه به اشغال تکفیری‌ها درآمده بود و عن‌قریب بود که داعش به ایران حمله کند اما سلیمانی معادلات را بر هم زد.

حسین‌پور با بیان اینکه داعش تا ۲۰ کیلومتری ایران نیز آمده بود، گفت: شرایطی که امروز در عراق به دست آمده و شکست‌هایی که به تکفیری‌ها وارد شد حاصل رنج‌ها و دشواری‌های فراوان است و باید گفت که به‌سادگی این موقعیت به دست نیامده که بر این اساس داعش با تجهیزاتی که داشت، خود را آماده حمله به ایران می‌کرد و اگر حضور به موقع سردار سلیمانی و جبهه مقاومت نبود حتماً به ایران اسلامی حمله ور می‌شد.

هم‌رزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه  شهادت در واقع مزد سال‌های سال خدمات و جهاد سردار  بود که از سوی خدا به ایشان اعطا شد متذکر شد: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی شخصیت فرماندهی و قاطعیت ایشان بود، زیرا در جبهه نبرد دارای شخصیتی بی‌بدیل و البته قاطع بود که همه با خلقیات ایشان آشنا شده بودند و می‌دانستند که در راه جهاد از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha