خون‌بهای سردار سلیمانی لغو تحریم‌ها نیست/ انتقام سخت می‌گیریم
کد خبر: 3869581
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
همرزم شهید سلیمانی:

خون‌بهای سردار سلیمانی لغو تحریم‌ها نیست/ انتقام سخت می‌گیریم

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار سرتیپ دوم غلامرضا احمدی با اشاره به فضائل سپهبد شهید، گفت: خون‌بهای سردار سلیمانی لغو تحریم‌ها نیست، چراکه این خطای استراتژیکی است که ترامپ انجام داده و ما به دنبال انتقام سخت هستیم.

خون بهای سردار سلیمانی لغو تحریم‌ها نیست/ انتقام سخت می‌گیریمبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار سرتیپ دوم غلامرضا احمدی، شب گذشته، 15دی، در مراسم بزرگداشت یاد سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: بنده از سال ۶۰ که مسئولیت نیروهای خراسان را در جبهه جنوب برعهده داشتم حاج قاسم سلیمانی را می‌شناسم. هیچ ملتی و هیچ تحلیل‌گر بین‌المللی و نظامی غیر از ضعف و ناتوانی رئیس‌جمهور آمریکا، متحدان آن‌ها، 2500 نظامی آمریکایی و همه تجهیزات آن‌ها نمی‌تواند هیچ قضاوتی برای این حادثه داشته باشد.

همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: رئیس‌جمهور منفور آمریکا شخصاً ترور سردار سلیمانی را مدیریت می‌کند و حتی بعد از شهادت از پشت دستگاه‌های مخابراتی هدایت‌کننده عملیات کنار نمی‌رود که نشان از جایگاه و تأثیر وجودی حاج قاسم دارد.

احمدی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا شأن و منزلت خود را آنقدر پایین می‌آورد که به جبران تمام ناکامی‌های خود در عراق، سوریه و لبنان، حاج قاسم را در لحظه‌ای که هیچ سلاح و پناهی ندارد، ترور می‌کند و این غیر از لطف الهی برای بالا بردن اسلام و پایین آوردن قدرت آمریکا نیست.

فرمانده سابق سپاه امام علی بن ابی‌طالب قم اظهار کرد: در ابتدای انقلاب نیروهای ارتش انسجام خود را از دست داده بودند و بسیج و سپاه هنوز شکل نگرفته بود، اما در آن روز سردار سلیمانی و همرزمانش خرمشهر، هویزه، قصر شیرین و چند برابر خاک لبنان را آزاد کرد.

سردار سرتیپ دوم غلامرضا احمدی با اشاره به فضائل سپهبد شهید، گفت: خون‌بهای سردار سلیمانی لغو تحریم‌ها نیست چراکه این خطای استراتژیکی است که ترامپ انجام داده و ما به دنبال انتقام سخت هستیم.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه امروز به برکت امام(ره)، مقام معظم رهبری و همت مردم رزمندگان سردار سلیمانی در پشت خط مرزهای اسرائیل پا می‌کوبند تا هر موقع مقام معظم رهبری صلاح بداند برای آزادی غزه اقدام کنند، افزود: در زمان ریاست پمپئو در سازمان اطلاعاتی آمریکا، او دو نامه به سردار سلیمانی نوشت و حاج قاسم حتی آنها را باز نکرد. سردار سلیمانی این را از مقام معظم رهبری آموخته است.

احمدی با ذکر اینکه نخستین فضیلت سردار سلیمانی ولایت‌مداری ایشان است، تصریح کرد: سردار سلیمانی یک روز از خدمت به نظام و مردم دست برنداشت و با وجود اینکه جانباز بالای ۵۰ درصد شده بود، حتی یک ریال به عنوان جانباز یا حق مأموریت در کشورهای دیگر از نظام دریافت نکرد. خستگی‌ناپذیری، روحیه ضد استکباری و اعتماد و توکل به خداوند از دیگر فضائل حاج قاسم است و باید به این شاخصه‌ها اقتدا کنیم. همچنین، کابوس انتقام قتل سربازان آمریکا از درون آن‌ها را خواهد پوساند و هر موقع حکمت خداوند باشد دست انتقام الهی بیرون خواهد آمد.

همرزم شهید سردار سلیمانی بیان کرد: مصاحبه‌ای از دختر حاج قاسم پخش شد که گفته بود انتقام خون پدرم را عمویم سیدحسن نصرالله خواهد گرفت. امروز می‌گوییم زینب خانم دختر حاج قاسم بداند به برکت حلول روح سردار سلیمانی در جوانان ایران، عراق، سوریه، یمن، پاکستان و افغانستان، میلیون‌ها عمو دارد که انتقام او را خواهند گرفت.

احمدی در پایان یادآور شد: من پنج سال جانشین سردار قاآنی در جنگ بودم و می‌توانم بگویم همانطور که خود سردار سلیمانی نیز بارها اعلام کردند، ایشان و حاج قاسم یک روح در دو بدن هستند و تمام شاخصه‌های سردار سلیمانی را ایشان دارد.

انتهای پیام
captcha