شهادت سردار سلیمانی موجب محکومیت ترامپ در بین آمریکاییان شد
کد خبر: 3869562
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

شهادت سردار سلیمانی موجب محکومیت ترامپ در بین آمریکاییان شد

گروه سیاست و اقتصاد_ مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی گفت: حرکت وقیحانه آمریکا موجب شد سردار سلیمانی به استوره‌ای در خود آمریکا تبدیل شود و ترامپ در بین ملت خود محکوم شود.

شهادت سردار سلیمانی موجب محکومیت ترامپ در بین آمریکاییان شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سجاد بیگی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی، روز گذشته ۱۵ دی ماه، در تجمع جوانان انقلابی دانشگاه فرهنگیان ارومیه در مراسم رویش سلیمانی‌ها با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، اظهار کرد: همانطور که خداوند در آیه ۲۳ سوره مبارکه احزاب فرموده که از ميان مومنان مردانى‏‌اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در همين انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند، سردار سلیمانی فردی بود که در کنار تلاش‌های بی‌وقفه، عاشق شهادت بود و به آن مقام عالی دست یافت.
وی با بیان اینکه دستور ترامپ برای ترور سردار شهید نشان عجز و ناتوانی نظامیان آمریکا در منطقه است، افزود: بودجه نظامی آمریکا حدود بیش از ۷۳۴‌ میلیارد دلار بوده که در مقایسه با بودجه نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و ایران کمترین بودجه نظامی را دارد ولی بالاترین و قوی‌ترین اراده و نیرو‌های مومن و کار آمد در اختیار نظام جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام بیگی ادامه داد: حرکت وقیحانه آمریکا موجب شد سردار سلیمانی به استوره‌ای در خود آمریکا تبدیل شود و ترامپ در بین ملت خود محکوم شود زیرا تصور نمی‌کرد با ترور سردار سلیمانی، او را از رسیدن به هدف والای الهی بازدارد اما شخصیت سردار شهید تبدیل به یک استوره جهانی شد که راه او ادامه‌دار خواهد بود.
وی بیان کرد: سردار سلیمانی به دنبال همگرایی بود نه واگرایی، و تشییع پیکر مقدس وی در عراق نشان از این ادعا بوده و بیانگر وحدت و یگانگی جامعه مسلمین است.
مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پام نور آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: فرمانده ارشد نیروهای آمریکا، می‌گوید که ایرانی‌ها چنان ضربه‌ای خواهند زد که حتی فکرش را نمی‌کنیم، که بیانگر ترس او از ملت ایران است و به عوامل و نظامیان خودش در مورد واکنش ایران تذکر می‌دهد.
وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران و تمام جهانیان این حرکت وقیحانه و جنایت بزرگ را محکوم می‌کند و به دشمنان اسلام با مشت گره کرده می‌گوید راه سردار سلیمانی ادامه دارد و همه ایرانیان با جان دل رهرو راه ایشان هستند.
حجت‌الاسلام بیگی افزود: حرکت ناجوانمردانه و بی‌خردانه آمریکا در تاریخ ماندگار خواهد بود و آمریکا مورد قضاوت ملت‌ها و آیندگان قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به متن پیام مقام معظم رهبری ادامه داد: آنچه مایه دلگرمی ملت ایران شد این جمله مقام معظم رهبری است که فرمودند با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای این حادثه آلودند، شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند، همه‌ دوستان و نیز همه‌ دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد، در متن تسلیت ارزش و جایگاه جهاد و سردار سلیمانی مورد تمجید رهبر فرزانه قرار گرفت و ادامه راه سردار در منطقه را نوید دادند.
مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی، بیان کرد: وظیفه دانشگاهیان در قبال خون پاک سردار سلیمانی و همراهان وی، این است که راه مقدس و تلاش‌های بی‌وقفه وی در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام را ادامه داده و خالصانه و با نیت الهی همچون سردار شهید پشتیبان رهبر باشند و مانند ایشان تمام وجود خود را در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.
وی افزود: باید نسلی تربیت شود که در آینده لرزه بر اندام استکبار جهانی به‌ خصوص آمریکا بیندازد و هیچ وقت زیر ظلم نرود و آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهد.

انتهای پیام
captcha