برگزاری ۶۹ محفل قرآنی در یادبود سردار سلیمانی
کد خبر: 3869282
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
از سوی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی انجام می‌شود؛

برگزاری ۶۹ محفل قرآنی در یادبود سردار سلیمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی از برگزاری ۶۹ محفل قرآنی در مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی در یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش خبر داد.

محافل قرآنی یادبود سردار سلیمانی در مشهد برگزار می‌شودعلی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: در پی حمله تروریستی فرودگاه بغداد و شهادت سردار سلیمانی و همراهانشان، برای ادای دین به ساحت مقدس شهدا و بزرگداشت این شهید عزیز آموزش و پرورش و فعالان قرآنی احساس تکلیف کردند و طی برنامه‌ریزی انجام شده برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان و فرهنگیان، محافل قرآنی و کرسی تلاوت در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر استان برگزار شود.

وی افزود: در همین راستا نیز اطلاعیه‌ای از سوی آموزش و پرورش اعلام و از فعالان قرآنی در مراکز دارالقرآن‌ها و مدارس استان برای برپایی این محافل دعوت شد. بر این اساس در 69 دارالقرآن استان محافل قرآنی و کرسی تلاوت برگزار خواهد شد.

مهدوی‌خواه ادامه داد: همچنین در مدارسی که زمینه فراهم است با توجه به اینکه امتحانات دانش‌آموزان نیز با این ایام مقارن شده نیز پیش‌بینی می‌شود در 1000 مدرسه استان این محافل قرآنی در سطح کیفی و کمی متناسب با آن مدرسه برگزار شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: محافل در مراکز دارالقرآن باشکوه‌تر برگزار خواهد شد، ضمن اینکه بر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت همه افراد در این محافل پیش‌بینی شده و صرفاً برای قرآن‌آموزان و دانش‌آموزان نیست.

وی از برپایی محفل شاخص انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته در یکی از دارالقرآن‌های آموزش و پرورش مشهد خبر داد و گفت: جزئیات محفل متعاقباً اعلام خواهد شد، ضمن اینکه در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز محافل قرآنی یادبود این شهدای بزرگوار برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha