۵۰۰ موکب؛ پذیرای مهمانان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان
کد خبر: 3869271
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

۵۰۰ موکب؛ پذیرای مهمانان مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان گفت: تاکنون ۲۰۰ موکب برای پذیرایی از مهمانان مراسم تشییع سردار سلیمانی در این استان اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود ۵۰۰ موکب در طول مسیر تشییع راه‌اندازی شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهدی صدفی، مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان امروز یکشنبه، 15 دی‌ماه در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در این استان، گفت: بنده تجربه‌های زیادی چه در دوران جنگ تحمیلی و چه پس از آن در برگزاری مناسبت‌های مختلف در استان در قالب مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشتهام و انصافاً تا این لحظه و بعد از رحلت امام، تاکنون مراسمی به این وسعت ندیدم که اینگونه زن و مرد و از همه افراد، جریان‌های سیاسی و اقشار مختلف و حتی افرادی که به لحاظ ظاهر مذهبی نیستند همه بی‌تاب و پای کار باشند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۵ کمیته برای مراسم‌ ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان افزود: در این راستا تا روز دوشنبه صبح‌ها و عصرها مراسم عزاداری از سوی قشرهای مختلف در حسینیه ثارالله استان کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته مراسم ستاد تشییع سردار سلیمانی در کرمان با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان بیان کرد: این مراسم نیز دوشنبه شب در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

صدفی با بیان اینکه با توجه به برنامه سایر استان‌های کشور برای مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت دقیق مراسم تشییع در شهر کرمان هنوز نهایی نشده است، اظهار کرد: قبلاً اعلام کرده‌ایم این مراسم در ساعت ۷:۳۰ صبح روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد اما ساعت دقیق آن را در آینده اعلام خواهیم کرد اما تشییع و خاکسپاری شهید در روز سه‌شنبه خواهد بود.

وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم کرمان برای پذیرایی از مهمانان مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: تاکنون ۲۰۰ موکب برای پذیرایی از مهمانان این مراسم در روز تشییع اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود ۵۰۰ موکب در طول مسیر تشییع راه‌اندازی شود.

انتهای پیام
captcha