چهارشنبه‌های امام رضایی در قم + تصاویر
کد خبر: 3868906
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

چهارشنبه‌های امام رضایی در قم + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح چهارشنبه‌های امام رضایی به همت دفتر آستان قدس رضوی در مسجد حضرت بقیة‌الله(عج) شهر قم برگزار شد و نمازگزاران همنوا ‌با خادمیاران رضوی، عشق و ارادت خود را در روز امام رضا(ع) به پیشگاه نورانی آن امام همام هدیه کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طرح چهارشنبه‌های امام رضایی به همت دفتر آستان قدس رضوی، 11 دی‌ماه در مسجد حضرت بقیة‌الله(عج) شهر قم برگزار شد و نمازگزاران همنوا ‌با خادمیاران رضوی، عشق و ارادت خود را در روز امام رضا(ع) به پیشگاه نورانی آن امام همام هدیه کردند.
در آغار این مراسم معنوی، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، حجت‌الاسلام فاضل، خادمیار رضوی به بیان جایگاه اخلاق در خانه و خانواده پرداخت و سیره عملی پیامبر مکرم اسلام و امام رضا(ع) را در این خصوص تبیین کرد.
در ادامه حجت‌الاسلام محسن دلیر، مسئول کمیته تولید محتوای کانون خانواده قم ضمن معرفی خدمات کانون خادمیاری خانواده رضوی، دانش‌افزایی جوانان و نومزدوجین را گام مهمی در تحکیم بنیان خانواده برشمرد.
ذکر فضایل اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت زینب کبری(س) در شام میلاد آن بانوی نور، از دیگر برنامه‌های مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی بود که با قرائت زیارت شریف امین‌الله ادامه یافت.
همچنین در بخش دیگری از این مراسم، خادمیاران حضرت ثامن‌الحجج(ع) با اهدای متبرکات آستان قدس رضوی از تلاش‌های فرهنگی مسئولان مسجد بقیة‌الله(عج) قدردانی کردند.
در پایان مراسم، نمازگزاران مسجد بقیة‌الله(عج) با همراهی خادمیاران خورشید هشتم و سایر اقشار مردم، با حضور در منزل خانواده شهید «سیدمظهر سیدی کیهانیان» رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهید عزیز را گرامی داشته و با اهدای لوح یادبود، از مادر این شهید عزیز تجلیل کردند.
تبرک‌جستن از پرچم مقدس حرم امام رضا(ع)، بخش پایانی مراسم سلام بر امام بود.
سیدمحمدمهدی مؤذن
انتهای پیام
captcha