گفتار و رفتار سردار سلیمانی در دنیا شهیدگونه بود
کد خبر: 3868646
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

گفتار و رفتار سردار سلیمانی در دنیا شهیدگونه بود

گرروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که گفتار و رفتار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا شهیدگونه بود، اظهارکرد: اگر می‌بینیم سرداری همانند شهید حاج قاسم سلیمانی مدارج عالی معنوی را طی می‌کند و به خلعت شهادت نائل می‌گردد، همه از برکات داشتن تقوای الهی بوده است.

لبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهارکرد: اگرچه شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ناله‌های ما را از دل بیرون افکند و اشک‌ها را جاری ساخت، اما ما راست‌قامتان جاودان تاریخ خواهیم ماند و با صلابت‌تر و محکم‌تر از گذشته از اهداف متعالی اسلام لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی خطاب به آمریکا و ایادی استکبار، گفت: از عصبانیت بمیرید و این شعار دشمن‌شکن ملت ایران را بشنوید که ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: از خدای متعال برای آن شهید قرب درگاه الهی و به نائب امام عصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی و سپاه همیشه پیروز پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، خانواده‌های شهدا و همه مردم ایران شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شاهرخی با تاکید بر این‌که گفتار و رفتار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا  شهیدگونه بود، گفت: خداوند متعال جایگاه این شهید بزرگوار را در پیشگاه اصحاب رسول‌الله قرار دهد.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، بیان داشت: زنان نیز با رعایت حدود و شرایط می‌توانند در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور یابند.

امام ‌جمعه خرم‌آباد در ادامه به مناسبت 19 دی ماه مبنی‌بر سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اشاره و تصریح کرد: حضور در عرصه سیاست در دفاع از ولایت در کنار وظایف همسرداری و خانه‌داری از بزرگ‌ترین ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که پرستاران اسوه صبر و شکیبایی هستند، افزود: پرستاران در میدان عمل همچون حضرت زینب(س) سختی‌ها را تحمل می‌کنند، به ارتقای شغلی و سطح درآمدی پرستاران توجه لازم شود.

شاهرخی در بخشی از خطبه‌ها ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و این‌که تقوا موجب می‌شود که ما فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پست سر بگذرانیم، اظهارکرد: تقوای الهی کلید و راز و رمز موفقیت فرد و جامعه است و اگر می‌بینیم سرداری همانند شهید حاج قاسم سلیمانی مدارج عالی معنوی را طی می‌کند و به خلعت شهادت نائل می‌گردد، همه از برکات داشتن تقوای الهی بوده است.

امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که شهدا از خداوند روزی شهادت را خواهان هستند، افزود: تقوا مسیر را برای فرد هموار می‌کند تا به شهد شیرین شهادت برسد.

انتهای پیام
captcha