شهادت سردار سلیمانی از اوج استیصال آمریکا در مواجهه با انقلاب حکایت دارد
کد خبر: 3868583
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

شهادت سردار سلیمانی از اوج استیصال آمریکا در مواجهه با انقلاب حکایت دارد

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی از اوج استیصال آمریکا در مواجهه با پدیده انقلاب اسلامی دارد،‌ گفت: بنا بر سنت الهی خون پاک و مطهر شهدای والامقام موجبات پیروزی‌های بعدی و غلبه جبهه اسلام و مسلمین بر جبهه کفر و نفاق را فراهم خواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی به شهادت رساندن سردار «حاج قاسم سلیمانی»، گفت:‌ شهادت حاج قاسم سلیمانی با ورود مستقیم آمریکا و رئیس جمهور وحشی این رژیم شیطانی حکایت از اوج استیصال آمریکا در مواجهه با پدیده انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی‌ها نه با زور گلوله، بلکه با مشیء مجاهدانه و ایستادگی در برابر استکبار قلوب مردم مظلوم منطقه و مستضعفان عالم را تصرف کرده‌اند، گفت: سرداران جبهه اسلام و انقلاب همچون شهید حاج قاسم سلیمانی با بهره‌گیری از عنصر اسلام ناب محمدی(ص) و بر محور اسلام انقلابی توانستند بر منطقه مسلط شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به هزینه‌های میلیارد دلاری آمریکا‌ در حوزه‌های نظامی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در منطقه خاورمیانه، تصریح کرد: آمریکایی‌ها که تمام تلاش‌ها و توطئه‌های خویش طی نیم قرن اخیر را بر باد رفته دید، آشکارا ماهیت تروریستی خود را نشان دادند و شهادت سردار سلیمانی را با دستور رئیس جمهور حیوان‌صفت آمریکا رقم زدند.

حجت‌الاسلام مهدوی شهادت را آرزوی دیرینه مردان خدا و همه مجاهدان فی سبیل‌الله همچون حاج قاسم سلیمانی دانست و اضافه کرد: این شهادت برای امت اسلام به واسطه از دست دادن یک فرزند رشید، شجاع، دلسوز و انقلابی بسیار غم‌انگیز است، اما بنا بر سنت الهی خون پاک و مطهر شهدای والامقام موجبات پیروزی‌های بعدی و غلبه جبهه اسلام و مسلمین بر جبهه کفر و نفاق را فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان غیور سرزمین در دوران دفاع مقدس حلاوت این سنت الهی را بارها چشیده‌اند که خون شهدا پایمال نخواهد شد و مقدمه‌ای برای پیروزی بیش از پیش جبهه حق بر جبهه باطل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیامدهای نقش‌آفرینی مستقیم رژیم منحط آمریکا در جنایت به شهادت رساندن سردار سلیمانی، گفت:‌ یکی از پیامدهای مسلم این واقعه نفرت مضاعف و بیش از پیش ملت ایران و ملت‌های مستضعف جهان علیه نظام استکبار و در راس آن آمریکای شیطان‌صفت و رژیم فاسق و غاصب صهیونیستی خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهدوی خون شهدا را از جنس بیداری و هوشیاری دانست و اظهار کرد:‌ به برکت خون سردار سلیمانی غیرت درون‌خفته ذهن‌های مسموم به سم غرب‌زدگی در فضای تهاجم فرهنگی بیدار خواهد شد و پایان سلطه استکبار را نوید خواهد داد.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی بار دیگر انحطاط و شیطانی بودن غربی‌ها را هویدا کرد، یادآور شد: مرهم آلام ملت ایران و مردم مسلمان جهان سقوط رژیم صهیوستی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برای قاسم سلیمانی‌ها مرگ طبیعی و در بستر را بسیار تلخ و سخت دانست و خاطرنشان کرد:‌ آن مرد خدایی به آرزوی چهل ساله خود که همانا چشیدن شهید شیرین شهادت و قطقه قطعه شدن فی سبیل‌الله بود، نائل آمد.

انتهای پیام
captcha