سردار سلیمانی برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است
کد خبر: 3868559
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

سردار سلیمانی برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است

گروه اجتماعی ــ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت خبر شهادت سردار سلیمانی گفت: وی عمر خود را در راه خداشناسی و مجاهدت و جهاد گذاشت و برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است؛ اما باید گفت تداوم راه شهدا بهترین کارها است.

سردار سلیمانی برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، این اداره کل در پی شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابوالمهدی و دیگر هم‌رزمانشان توسط بالگردهای آمریکایی پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است: از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه‌هستند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌اند. احزاب آیه ۲۳

شهادت رسم و هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند.

همان‌طور که قرآن کریم می‌گوید شهدا از فضیلتی که خدا نصیبشان کرده شادمان هستند و دراین‌بین حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را درراه خداشناسی و مجاهدت و جهاد گذاشت برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است؛ اما باید گفت تداوم راه شهدا بهترین کارها است.

شهدایی که از صدر اسلام مردانه ایستادند تا باعث عزت اسلام شوند و امروز بر همگان است که راهشان را ادامه بدهند راهی که جز به سعادت اسلام و شیعیان به چیز دیگری منجر نخواهد شد. راهی که بهترین‌ها در آن قدم زدند و از تاسی اهل‌بیت (ع) مملو است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن محکومیت اقدام منزجرکننده آمریکای جهان‌خوار که در حقیقت به مثابه ناتوانی او است چرا که اتفاقاً با این عمل مسلمانان را علیه خود متحد می‌کند، اعلام می‌دارد که استکبار راهی جزنابودی نخواهد داشت و باید از تاریخ درس بگیرد.

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند فقدان عزیزان برایمان سخت است اما باید راهشان را ادامه داد.

انتهای پیام
captcha