آموزش «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» در قم
کد خبر: 3865996
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

آموزش «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» در قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ دوره آموزشی «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» به همت مؤسسه مفتاح و مدرسه علمیه معصومیه(س) با توجه به نیاز و درخواست‎های متعدد مخاطبین حوزوی و همچنین جامعه‎ تربیتی کشور در قم برگزار می‌‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امروزه یکی از مهم‎ترین نظام‎های اجتماعی که مورد نیاز جامعه و تک تک افراد بوده، نظام تعلیم و تربیت است. در حقیقت تعلیم و تربیت، عرصه‌ای است که همگان به آن نیازمند هستند و شاهد این مسئله نیز وفور مباحث، کتب و مشاوره‎های تربیتی است.

مؤسسه علوم اسلامی و مطالعات اجتماعی مفتاح و مدرسه علمیه معصومیه(س) نیز با توجه به نیاز و درخواست‎های متعدد مخاطبین حوزوی و همچنین جامعه‌ تربیتی کشور در نظر دارند به برگزاری کلاس «مبانی رشد و تربیت اسلامی؛ با رویکرد قرآنی و روایی» اقدام کنند.

در این کلاس که با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی، مدرس حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد، به مبانی و اصول تربیت اسلامی پرداخته خواهد شد. اما به این صورت نیست که صرفاً مبانی مطرح شود و هیچ سخنی از روش‎ها به میان نیاید. در حقیقت کلاس به دنبال آن است که مبتنی بر آیات و روایات به تحلیل و تبیین مبانی تربیت اسلامی پرداخته و سپس تأثیر این مبانی در روش‎های تربیتی را ارائه کند.

یکی از اهداف مهم این کلاس، جذب گروهی از طلاب مستعد جهت انجام مطالعات تخصصی‌تر و در نهایت تربیت کارشناسان تربیتی مسلط به مبانی اسلامی است.

زمان برگزاری این دوره آموزشی شنبه‌‌ها، یکشنبه‌‌ها و دوشنبه‌‎ها(یک ساعت به اذان ظهر) و تاریخ شروع جلسات از شنبه، ۲۸ دی‌ماه در مسجد مدرسه معصومیه(س) قم خواهد بود.

علاقه‌‌مندان به حضور در این کلاس‌ها و ثبت نام می‌توانند به این صفحه مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha